Annons:
Etikettpresentation
Läst 735 ggr
Friidalundiin
2019-03-23 21:43

Världens goaste tjejer- intressekoll

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej alla råttälskare. Februari förra året köpte vi två fantastiska systrar. Dem tog vårt hjärta med storm och under denna period jobbade jag och min sambo deltid så dem levde mer eller mindre heltid utanför buren så fort vi var hemms. De har fått mycket kärlek och sällskap under sin livstid men nu har och kommer vår livssituation ändras och jag får en större och större klump i magen för varje dag som de behöver sitta inne i buren. Vi bägge jobbar heltid, jag har hästar och snart kommer vi flytta och det kommer göra att vi har ännu mindre tid för våra pälshjärtan. Detta är alltså en intressekoll om det finns någon som vill ta över våra fantastiska tjejer. Sativa och indica är hur tama som helst och har aldrig bitits eller gjort något ont. Dem är goa och glaa men sover ju mestadels dagtid. När de är ute så är Sativa den mest nyfikna utav dem och klättrar gärna upp så högt det går. Indica är mer matglad och lite slöare, men ändå pigg och nyfiken som en liten råtttjej ska vara. Dem bor i en stor flervåningsbur från zooplus (tror den heter perfect) på typ 140cm höjd och de har hus, tunnlar kojor och diverse annat roligt i buren. De har en transportbur och massa tillbehör och två stora påsar Torrfoder kvar. (de äter färsk mat varje dag) Vi vill egentligen inte alls göra oss av med dem. Men mitt samvete säger att det inte är rättvist att behålla dem när det finns någon av er där ute som har mer tid och uppmärksamhet än vad vi kan ge. Vi måste ta betalt för buren osv. Eftersom den är Superfin och i riktigt riktigt bra kvalité. Men vid smidig affär och rätt köpare är vi villiga att komma överens.

Annons:
Friidalundiin
2019-03-23 21:50
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Detta är (en något skärrad) Indica Som just vaknat 😂

Friidalundiin
2019-03-23 21:51
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Och de här är sativa

Friidalundiin
2019-03-23 21:51
#3
Friidalundiin
2019-03-23 21:54
#4

Vi bor i Kalmar kanske ska tilläggas 🌞

Friidalundiin
2019-03-23 21:59
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Detta är deras bur :)

Friidalundiin
2019-03-23 21:59
#6
Annons:
ohedell
2019-04-12 09:29
#7

Jag är eventuellt intresserad, vilket län är dem i?

Upp till toppen
Annons: