Annons:
Etikettburen-boende-inredning
Läst 652 ggr
Areja
2019-03-19 20:23

Bur

Hej

Vilken tycker ni bäst om mellan Kattlyckans bur och royal suite 95? Både för och nackdelar med båda.

Och ni som har era toalätter upphänga i gallret (alltså inte på en hyllplan) hur har ni satt upp dom? Gärna bild :)

Annons:
Areja
2019-03-23 19:04
#1

upp

[134643]
2019-03-23 20:07
#2

Helt personliga nackdelar haha, men så här tänker jag! Nackdelar rs 95: Bottnarna. De tuggas sönder av råttor som tuggar på plast, och bottenlådan suger så där måste man fixa en egen om man inte vill sopa strö från golvet 10 gånger om dagen. Och färgen är riktigt ful hehe. Nackdelar kattlycka: För mig är det ett minus att inte ha förvaring under då jag bor så himla litet. Har inte kattlycka buren själv men kan också tänka mig att den är ännu tyngre än rs buren. Hade valt kattlyckas om jag inte fått en ny rs för halva priset mot kattlyckas när jag köpte min! Jag använder Ikeas variera lådor som toalådor och sätter upp dem med ringsjön duschdraperi krokar som också är från Ikea! Har ingen bild, men det är rätt så lätt. Använder två krokar per handtag i lådan. Säg till om du inte förstör så ordnar jag en bild! :)

Areja
2019-03-23 20:21
#3

#2 okej, tack!

Upp till toppen
Annons: