Annons:
Etikettannonsering
Läst 794 ggr
Chinesecrestedlover
2019-01-16 15:42

(K) Akut! Omplaceringsråttor (alt. ungar)

Hej!

Hoppas detta inte blir fel skrivet eller så nu, hittade inga specifika regler för köpes annonser. 

Jag letar med ljus och lykta efter en eller flera vänner (hona/honor eller kastrerad hane) till en hona som blivit ensam (har på kort tid förlorat de fyra råttor som hon delade liv med, ni kan läsa mer om den tragiska historien samt se bilder på buren m.m. här: https://rattor.ifokus.se/discussions/59304d1ace12c4679e000d03-valkomna-efterlangtade-rattor-vantan-ar-over)

Hon (Suzie Q) är 1,5 år ungefär och är en nyfiken liten sak som inte visat några tendenser att inte acceptera andra råttor, så tror inte att en introduktion kommer bli problematisk. 

Ålder spelar inte så stor roll men om det handlar om en äldre råtta så är det att föredra att den även har en något yngre kompis med sig (så Suzie Q slipper förlora alla vänner en gång till och bli ensam igen direkt)…alla är dock välkomna 😃

Färg spelar ännu mindre roll än ålder, även om det alltid är roligt med lite blandade färger. 

Jag söker mellan 1 och 4 stycken råttkompisar till Suzie Q…men sitter ni där med en grupp på flera och är i stort behov av hem till dessa så är jag inte omöjlig (finns det hjärterum…😉). 

Suzie Q 😍

Suzie Q som inte kan sitta still i 2 sekunder så jag får en bra bild, haha

Mvh/Chinesecrestedlover

ps. Helst råttor som finns i Örebro/kan tas till Örebro (bor en bit utanför). Har ej körkort och transporthjälp kan ta tid, tid som jag känner att Suzie Q inte har riktigt, vill inte att hon blir deprimerad. ds.

Annons:
Chinesecrestedlover
2019-01-18 16:39
#1

Så glad att få skriva att detta snart är löst och Suzie Q kommer slippa vara ensam speciellt länge till🥳

eemmaaah
2019-01-20 22:41
#2

Jag har två stycken honor i centrala Stockholm. 8 veckor gamla om det skulle vara av intresse

Chinesecrestedlover
2019-01-21 08:59
#3

#2 Tack för tips, men som jag skrev i #1 så är det snart löst. Hoppas du hittar ett annat bra hem till dina små.

Chinesecrestedlover
2019-01-21 16:32
#4

Nu har jag plockat upp ett gäng nya vänner till Suzie Q 😃

Upp till toppen
Annons: