Annons:
Etikettrif-och-ifokus
Läst 359 ggr
zickan
1/7/19, 6:00 AM

Sajtvärden informerar

Hallå till alla tidigare och nya medlemmar här inne. Vill be alla för ursäkt att jag varit väldigt oaktiv sista tiden.  Om man får säga det så har det varit rena bajsmackan med mitt jobb att fixa. Är delad samordnare och rent kaos att ha koll på. Så fort man trott att det skulle lugna sig så har det dykt upp mer strul. Aldrig varit med om så usel arbetsmoral och hög sjukskrivning/vabb hos något folk tidigare. Har ändrat mina egna tider upp och ner i ett år nu för att få till bemaning där vikarier vägra/inte kan och folk är borta. 
Såg ljusare ut mot vintern, men sedan brakade allt lika fort igen när vi fick släppa vikarier som inte fungerade.  Kände mig då säker nog på att ha tid igen och startade en halloween tävling som sket sig när jag inte kunde leverera en omröstning.
När man haft tid med datorn så har man istället inte haft ork mentalt att ta tag i saker. 

Men peppar peppar ta i trä. Arbetsplatsen har fått utökade tider och nu går nya schemat igång där jag har nästan bara natt.  Ännu är det stor personalbrist som kommer påverka. Tyvärr var det en ny bajsmacka i helgen och nytt kaos förväntas komma i veckan. Men nu går man på värktabletter och sömnen uteblir helt vissa dagar pga stress. Mindre möjligt att orka  ändra så mycket med mina tider. Är totalt värdelös att säga ifrån när man jobbar som assistent och man vet hur viktigt vissa saker är. Mitt nyårslöfte till 2019 är att ta hand om mig själv mer. 

Vi får hoppas att 2019 blir ett bättre år för alla som haft det tungt.
Här på Rif har det smugit in två Medarbetare förre året som jag inte hunnit informera om. Förhoppningsvis kanske vi kan hjälpa till att få sidan mer aktiv igen på sikt. Vill fler stötta sidan är det stort behov av uppdaterade och nya artiklar. Men även dra igång quiz, lekar mm.  Finns även utrymme för fler Medarbetare om någon vill vara mer aktiv här inne. 

Varmt välkommen till 134643 och Emouse som  Rif's nya Medarbetare🥳

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Annons:
Upp till toppen
Annons: