OT - Off Topic

Julklapp (Människa) 2018

2018-11-20 15:42 #0 av: Kashii

Tänkte att vi kan ge varandra tips på julklappar till råttälskare :) Så om någon har tips så är det bara att skriva här, och gärna bifoga länkar etc.

Anmäl
2018-11-21 15:58 #1 av: 134643

Jag håller på att bli en fullblown crazy rat lady, så jag har massa tips Skrattar

För det första köpte jag nyligen denna, ett halsband med en råtta. Det är superfint!

Är också lite sugen på att beställa hem lite kläder/väska/skal/mugg härifrån. Har alltså inte gjort det än och kan inte svara på hur det funkar med frakt och kvalitet på produkterna, men designerna är ju underbara i alla fall Kär

Kan också tipsa om att Clas Ohlson har rått(mus)-formade reflexer som är supersöta och perfekta nu i vintermörkret. Finns även lite julråttgrejer på TGR och Dollarstore!

Sen tänker jag nog skaffa mig en luftrenare i julklapp till mig själv och råttisarna haha Oskyldig

She needed a hero, so that's what she became. Medarbetare på tonåringar och RåttorSkrattarRegnbåge

Anmäl
2018-12-07 19:38 #2 av: AnnaRamnemark

Jag gör halsband, där pengarna går till Råtthjälpen. En fin gåva och så gör den gott :D

Finns i två storlekar 40cm och 50 cm :D

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.