Annons:
Etikettråttägare
Läst 365 ggr
idadamuffin
2018-10-19 13:34

Vill ha all info ni kan komma på om råttor!

Jag har alltid varit förtjust i alla djur och har haft många smådjur innan (har just nu 4 marsvin). Jag är väldigt van vid hantering av de flesta djur, och läser alltid på noga innan jag köper och ser alltid till att mina djur får allt de behöver för att må bra! Därför skriver jag här nu! 

Jag har det senaste funderat på om jag ska skaffa något mer djur och har sedan en lång tid tillbaka varit inne på råttor, igelkottar och chinchillor. Jag har möjlighet till att ge djuren i princip allt jag kan komma på att de behöver, förutom mycket tid utomhus. Jag, sambon och våra marsvin bor i en lägenhet utanför München så det är svårt att släppa ut de små liven. De får dock springa runt fritt hur mycket de vill i lägenheten (får städa 2 gånger om dagen men det är det värt)

Jag har sökt online och hittat mycket info om råttor, så jag vet en hel del, men att få direkt info från folk som har egen erfarenhet är alltid värt mest! Så nu ber jag er om all info ni har om råttor! Mat, boende, leksaker, hus, motion, sällskap, temperament osv! Allt ni kan komma på!

Annons:
Upp till toppen
Annons: