Att vara råttägare

Bra fakta

2018-10-11 14:12 #0 av: Athelas

Jag har tittat runt lite men tycker inte att jag hittar någon hemsida med bra skötselråd. Några förslag på hemsidor med bra skötselråd?

Med Vänliga Hälsningar Åsa och Djuren, http://athelas.cybersite.se/

Anmäl
2018-10-11 14:41 #1 av: Chinesecrestedlover

Den här sidan har la en del matnyttiga artiklar Skrattar 

Anmäl
2018-10-11 16:45 #2 av: Emouse

Råttor ifokusCool

Emma, medarbetare på Råttor och Mus iFokusStjärnor

Anmäl
2018-10-11 19:42 #3 av: Alwyn

Ja här inne finns mycket bra info blan artiklar och inlägg.
Annars får du gärna kika in på djurlycka.se också, det är jag som driver den. I kunskapsbanken klickar du på Tamråtta :)

Anmäl
2018-10-12 10:02 #4 av: 134643

Facebookgrupper är också toppen, faktiskt. Många kunniga som finns där! Sökfunktionen är guld värd. Bara att söka på typ torrfoder, färskfoder, vitaminer, motion, bur, doft, nyser, tam, biter osv osv. Finns typ alltid folk som frågat samma sak som man själv undrar, om inte så är det ju bara att fråga själv. Råttboet och Råttorna skulle jag tipsa om. 

Finns mycket bra här inne på ifokus, men också mycket utdaterat (t.ex kostråd har förändrats mycket de senaste åren och artiklarna här på ifokus har inte riktigt hängt med) Glad

She needed a hero, so that's what she became. Medarbetare på tonåringar och RåttorSkrattarRegnbåge

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.