Annons:
Etikettbilder-videor
Läst 1311 ggr
zickan
10/3/18, 11:21 PM

Halloween tävling?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Åååh. Jag har haft så mycket att göra med mitt kaos jobb. Verkligen ute i sista sekund. Men jag älskar ju halloween. Älskar alla levande ljus. Tankarna på de som man förlorat. Både människor som kära husdjur. 
Gillar när folk dekorerar och fixar till. Eller att få klä ut sig och bara ha roligt. Men aldrig fel med lite spökhistorier. Gillar halloween helt enkelt. 
Brukar även va lite kul att ha nån form av foto tävling med halloween tema. Nu är denna sida lite halv död. Mycket för att jag som Sajtvärd inte hinner med eller orkar dra allt själv.. Söker massa aktiva medisar så vi får igång sidan igen. Just så vi kan ha mer roliga saker här inne. 

Är det helt fel att försöka trycka in någon halloween tävling? Finns det intresse där ute hos er medlemmar?
Eller känns det bättre att bara köra en öppen tråd där man får lägga till sina halloween bilder. Utan att ha tävling, rösta fram vinnare mm?

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Annons:
Mymlan&Vifs
10/5/18, 11:06 AM
#1

Om man börjar med en öppen bildtråd och avslutar med en röstning ifall tillräckligt många bidrar?

Kaktusar
10/5/18, 1:02 PM
#2

Hm jag vann ju påsk tävlingen, ska man försöka hålla uppe sin titel kanske. Jag hade nog försökt att vara med i tävlingen :) Annars en öppen bildtråd låter bra

tanglytails
10/6/18, 8:49 AM
#3

Finns intresse här!

Tanglytails rattery - råttuppfödning i Skåne. 
Rätt råttor till rätt familj. 

(hemsidan, facebook, instagram)

Beccasnecka
10/8/18, 6:45 PM
#4

Öppen bildtråd låter ju jätte roligt!!

Grodan
10/9/18, 9:49 AM
#5

Tävliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing. Riktig tävling. Pliz.

Zickan du har väl medisar som kan jobba? Fram med piskan bara.

(hm… medis 1 inloggad för 2 veckor sedan, medis 2 inloggad senast för 1år och 9 m sedan, medis 3 inloggad senast för 1 år sedan… dags att fixa nya medisar tror jag)


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

zickan
10/9/18, 1:22 PM
#6

#5 försökt flera gånger. De skriver 1-2 saker sedan blir de oaktiva. De få som vill bli medisar.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Annons:
Grodan
10/10/18, 8:45 PM
#7

#6 Du har flera som är aktiva på sajten nu, kanske lämpar sig några av dem? De som inte loggat in på 1 år… eh?


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Emouse
10/11/18, 4:50 PM
#8

Halloweentävling skulle ju vara kul!

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤

Grodan
10/12/18, 7:45 PM
#9

Härligt!

Nu har råttor och iller halloweentävling. Några flera sajter? Tänkte man kan ju tipsa om sajterna samt få inspiriation.


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

[134643]
10/12/18, 8:17 PM
#10

Nu måste jag ju faktiskt in till stan och köpa halloweengrejer! Vad synd 😉

Upp till toppen
Annons: