Annons:
Etikettråtthjälpen
Läst 960 ggr
[Råttasökernytthem]
9/11/18, 3:35 PM

Honråtta söker nytt aktivt och kärleksfullt hem.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej, Idag fick en av mina änglar somna in. Nu är hennes syster Jane, ensam kvar.. Hon är en jätte go, snäll och aktiv tjej som kan vara lite små feg mot andra människor men i slutändan super nyfiken, tillgiven och personlig. Hon kommer när man ropar på henne, hon sover i sängen samt att hon tycker om att jaga skosnören etc. Systern som gick i bort idag var den dominanta honan. Och då jag inte har möjlighet att skaffa fler råttor så vill jag gärna att hon kommer till en ny kärleksfull familj som kan ge henne en ny kamrat och självklart kunna ge henne den tiden som hon behöver. Vi finns söder om Stockholm i Tumba.

Annons:
[Råttasökernytthem]
9/11/18, 3:36 PM
#1
VendelaEngstrand
9/12/18, 11:35 AM
#2

Jag är jätte intresserad! Hon är bedårande, jag ger henne gärna ett kärleksfullt hem / vendela

tanglytails
9/12/18, 11:07 PM
#3

Personen är inte längre medlem på RIF enligt RIF.

Tanglytails rattery - råttuppfödning i Skåne. 
Rätt råttor till rätt familj. 

(hemsidan, facebook, instagram)

Chinesecrestedlover
9/13/18, 10:07 PM
#4

#3 Känns som det är ganska vanligt att någon lägger ut en annons och sedan tar bort sig från iFokus (sett det vid ett flertal tillfällen)…kan det måhända gå att ta bort sig av misstag? Förstår inte varför man annars skulle ta bort sin inloggning direkt efter man gjort ett inlägg och speciellt inte en annons… sorry för lite OT men jag har undrat detta en tid…alltså om man kan råka gå ur iFokus?

tanglytails
9/15/18, 3:12 PM
#5

#4 Nej, det tror jag inte, du måste nog gå in på inställningar & radera ditt konto. Aldrig testat själv men jag vill tro det.

Tanglytails rattery - råttuppfödning i Skåne. 
Rätt råttor till rätt familj. 

(hemsidan, facebook, instagram)

Chinesecrestedlover
9/15/18, 9:42 PM
#6

#5 Ok…då är jag ännu mer förvånad att så många verkar göra ett inlägg och sedan direkt radera sitt konto…speciellt de som lägger ut annonser (inte ovanligt att det dessutom verkar ganska akut med nytt hem osv.).Konstigt…

Annons:
Mymlan&Vifs
9/24/18, 12:31 PM
#7

Kan vara att personen fått snabb respons på annat håll och endast skapade sitt konto på forumet för att kunna posta sin annons.

Upp till toppen
Annons: