Annons:
Etikettannonsering
Läst 1186 ggr
amandsi
8/17/18, 8:22 PM

Två råtthonor omplaceras

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Jag måste tyvärr omplacera mina älskade råttor p.g.a. flytt till lägenhet där jag inte får ha husdjur. Det är två honor födda 21/7-16 De är helt problemfria, aldrig varit sjuka och har aldrig bitits. De älskar att vara ute och busa och att gosa. Kärleksfullt hem är viktigast! De kommer från uppfödare och bur kan fås med. De finns i stockholm. Har även en större bur att sälja om man vill ha det. Mått 60×60 höjd 120. Pris för den buren 800:-

Annons:
amandsi
8/17/18, 8:23 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1
amandsi
8/17/18, 8:23 PM
#2
amandsi
8/17/18, 8:23 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3
amandsi
8/17/18, 8:23 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4
amandsi
8/17/18, 8:24 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5
tanglytails
8/17/18, 9:06 PM
#6

Får man fråga vilken uppfödare? Ser inget prefix, bara massa vanliga namn i stamtavlan som inte säger mig något :)

Tanglytails rattery - råttuppfödning i Skåne. 
Rätt råttor till rätt familj. 

(hemsidan, facebook, instagram)

Annons:
Miranda Wilsob
8/18/18, 7:56 AM
#7

Är intresserad av köpa dom, ända problemet är att jag bor i gbg :/

amandsi
8/20/18, 6:11 PM
#8

Vad kul Miranda! Hur skulle man lösa det då…

Magrat
8/22/18, 1:19 AM
#9

Jag är väldigt intresserad och bor dessutom i Stockholms län. Om de inte redan har hittat hem så skulle de kunna få gå ihop med mina tantar så småningom.

Kan gärna mötas vid till exempel Stockholm central och plocka upp damerna där. (Lokalsinnet i stockholm är inte vad det borde)

Bur är inget problem, det har vi.

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

amandsi
8/22/18, 6:57 PM
#10

Hej magrat! Åh det hade ju varit perfekt, har inte hittat något hem än. Kan jag kontakta dig på något sätt?

Magrat
8/24/18, 5:37 PM
#11

Tyvärr fick vi kontakt med en på gården som hade två töser som barnen tröttnat på efter en vecka då de inte gick att lyfta. Suck. Vi valde att ta hem dem för jag misstänkler att det är enklare at hitta hem till handtama råttor än de som är lite mer reserverade.

Skulle hemskt gärna ta dina tjejer också, men jag kan inte trycka in hur många råttor som helst i mina burar, och maken har sagt stopp på fler burar i hemmet. Har du prövat med råtthjälpen? Blir det akut, kan du kontakta mig på tel 0730627017.

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

Novachan
8/24/18, 9:17 PM
#12

När ska du flytta/när måste råttorna flytta senast?

Visar de några ålderstecken än?

(Kanske är bra saker att veta)

Magrat
8/30/18, 10:06 AM
#13

Tror tråden kan låsas då de två damerna kom hem till oss igår.

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

Annons:
Novachan
8/30/18, 10:57 AM
#14

#13 Vad bra 🙂

Magrat
9/3/18, 2:31 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#15

Dem är lite blyga än sålänge. Men kalops var så gott att det gick att äta lite ur handen.

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

Magrat
9/3/18, 2:31 PM
#16

Äsch, vet inte varför bilden blev upp och ner.

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

Magrat
9/3/18, 2:32 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#17

Vi kallar henne Minerva

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

Magrat
9/3/18, 2:32 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#18

Och småtåttorna igen, förhoppningsvis inte upp och ner.

Älskar ögonblicksbilderna innan de vänt till ;)

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

DecemberLahr
9/4/18, 6:55 PM
#19

Hej! jag skulle troligtvis kunna ta emot dom, har fyra råttor här just nu, 2 hanar och 2 honor (i olika burar förståss) men har tid för flera om det inte finns någon annan som kan ta emot dom :)

Novachan
9/4/18, 7:04 PM
#20

#19 De har redan fått ett nytt hem (Magrat)

Annons:
Upp till toppen
Annons: