Annons:
Etiketttransporthjälp
Läst 576 ggr
Emsisgettingrats
7/28/18, 12:34 AM

Transport borlänge/skåne/omplacering unga råttor

Sett en omplacerings annons ja är intresserad av,om det går att ordna transport på nått vis, inte någon mot förmodan som ska köra denna sträcka inom de närmaste? Sen en övrig fråga, vill eventuellt ha tre stycken o annonsen är på två. De är kring 6 månader, är de möjligt att introducera en till individ eller ska man låta det va? Vilken ålder ska de helst va? Går det o introducera en bebis till dom? Eller ska de va samma ålder? //🙂🙂

Annons:
marathos
7/28/18, 10:44 AM
#1

Kolla på FB, där finns många transportgrupper t ex Transporthjälpen för smådjur och Djurtransporthjälpen.

tanglytails
7/28/18, 11:06 AM
#2

Ska du introducera yngre till dom så säger jag minst två för det är en del mognadsskillnad på bebisar och tonåringar. (6 mån är ungefär tonåringar)

Tanglytails rattery - råttuppfödning i Skåne. 
Rätt råttor till rätt familj. 

(hemsidan, facebook, instagram)

Emsisgettingrats
7/28/18, 2:20 PM
#3

Tack så mycket för tipset 🙂. Vi får se om de blir dom eller andra råttor hur de löser sig. Vill helst va med hela vägen då jag blir första gångsägare, men me rätt individer tänker ja omplacering kan funka också. 🙂

tanglytails
7/28/18, 5:36 PM
#4

Håller tummen!

Tanglytails rattery - råttuppfödning i Skåne. 
Rätt råttor till rätt familj. 

(hemsidan, facebook, instagram)

Emsisgettingrats
7/28/18, 5:38 PM
#5

Hej jag fick svar från uppfödaren jag sökte så som de ser ut nu vänder jag mig till dom. 😅 Ska dessutom försöka oss på o bygga ihop en egen bur. Så kommer uppdatera progress här på iFokus småningom 😅👍hoppas allt går vägen till höst /vintern. Tack för välkomnande och svar,

Upp till toppen
Annons: