Annons:
Etiketthälsa-skötsel-beteende
Läst 1040 ggr
VeraE
7/20/18, 1:00 AM

Råttvakt!

Har lite problem att hitta en råttvakt. Ska iväg med barn på söndag och har fortfarande inte lyckats få till något. Det måste ju vara nån som inte tycker dom är "äckliga" eller skitläskiga. Hur har ni gjort? Jag bor i Emmaboda i kalmar län. Det bästa hade ju varit att hitta någon som bor i ens lägenhet (men det har jag ju bevisligen inte lyckats med🙄) Jag har nämligen katt oxå men henne KAN jag tvinga mitt ex att ta hem till sig om det kniper. Men han är inte så förtjust i råttorna och skulle nog inte ta ut dom och sitta och gosa en stund utan då Skulle de få sitta i buren en hel vecka. Jag känner ju mig oxå lite osäker med att lämna dom hos vem som helst med råttor då mina hittills inte har haft några superförkylningar, ta i trä, och alla mina tidigare råttor(som varit omplaceringsråttor) har haft mykoplasma och det är ett sånt gissel när dom får det. Men nu börjar det brinna i knutarna! I värsta fall blir det så att jag får åka med mina barn men att min syster blir kvar hemma hos mig men hur skysst känns det. Skittråkigt när man inser att det inte finns någon som kan/vill hjälpa en!

Annons:
zickan
7/22/18, 3:58 AM
#1

Lyckades du hitta råttvakt?

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Upp till toppen
Annons: