Annons:
Etikettburen-boende-inredning
Läst 645 ggr
Opelbruden
7/2/18, 8:22 PM

Finns de nån bra djurbutik i Umeå med mkt roligt till råttor? :)

Är de någon här som bor i umeå som kan berätta för mig om de finns nån bra djurbutik med mkt roligt till råttor? Ska upp om några dagar, var ett några år sen ja va upp så har ingen koll på vad som finns där uppe. Förlorade en grabb i helgen så känner för att skämma bort mina andra små pälsklingar lite extra. Så tänkte köpa nånting åt dom. Tack på förhand :)

Annons:
RosaViola
7/3/18, 2:04 PM
#1

Inte Umeå, Tyskland tror jag… men de skickar! hyfsat snabbt: Om du inte redan känner till dem rekommenderar jag Zooplus på nätet, de har superbra priser, och mina råttor uppskattar sina tunnlar, utdragbara flexibla, som jag flertalet i varje bur. Jag gör små hål i dem och hänger upp på skruvade vis med piprensare. Bra råttpresent, längre och roligare än de där hårda tunnlarna. De har Sputnicks också

Opelbruden
7/4/18, 11:33 AM
#2

Jag vet om Zooplus, har köpt mina zenvo burar där ifrån så. Å har sputnicks å sånna utdragna tundlar :) vill liksom köpa nånting på semestern åt dom, beställa gör man ju hela tiden :)

Opelbruden
7/4/18, 11:33 AM
#3

Jag vet om Zooplus, har köpt mina zenvo burar där ifrån så. Å har sputnicks å sånna utdragna tundlar :) vill liksom köpa nånting på semestern åt dom, beställa gör man ju hela tiden :)

Upp till toppen
Annons: