Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1096 ggr
zickan
5/17/18, 8:20 PM

Medarbetare sökes

Brinner du för råttor? Känner du att det finns tid i ditt liv för lite engagemang? 

Kanske du har lust att hjälpa till här inne på rif som Medarbetare?

Söker förstärkning som kan hjälpa till att hålla sidan aktiv. Kräver inte att man konstant skall producera. Men ändå vill jag att man inte bara tar på sig en uppgift för att sedan pysa iväg. Och inte logga in eller va aktiv på flera veckor till månader. 

Helt okej i få perioder om det sker nått i livet. Man bör då säga till så andra admin vet om det.  Eller ta en paus från admin delen en stund. 

Önskas

* Kunna stötta forumet med att skriva någon artikel då och då.

* Va lite aktiv att besvara trådar men även starta trådar. Gärna göra quiz, små lekar, tävlingar då och då. Kanske även ta upp månadens medlem osv. 

* Skall försöka ha lite koll på tonen i trådar. Försöka att gå in och bromsa från att trådar spårar ur helt. Folk får ha åsikter. Men bra att försöka hålla koll så medlemmar inte har åsikter på ett mycket elakt, påhoppande sätt.  

* Ha koll på iFokus regler och sajtens egna regler. Samt svensk lag.  

* Gärna komma med tips och ideer på hur vi utvecklar sidan framåt.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Annons:
Kaktusar
5/19/18, 4:28 PM
#1

Hm jag brukar vara aktiv men det finns några här i forumet som säkert skulle passa bättre då jag inte känner mig som en veteran.

zickan
5/22/18, 7:31 PM
#2

Behövs inte veteran. Men kanske inte total nybörjare som just skaffat första råttorna

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

zickan
10/11/18, 9:08 AM
#3

Puttar uop

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

[134643]
10/12/18, 10:32 AM
#4

Jag skulle kunna tänka mig att hjälpa till som Medarbetare. Är ju inte heller någon superveteran men kan mycket om det grundläggande i alla fall tycker jag, och är en mästare på att hitta information om det är något jag inte vet. Pluggar ju även djursjukskötare så lite får jag med mig från min utbildning också 😃

Har som många andra också dragit mig över till facebook mer i det senaste, men självklart tycker jag att rif ska fortsätta vara viktig inom råttsammanhang. Lite nostalgi också då jag hittar massa gamla trådar från mig när jag hade mina första råttor för 6 år sedan om jag söker på mig själv här. DÅ kan man kalla mig nybörjare 😃

Skriver gärna ett  par artiklar också, men behöver kolla igenom vad som redan finns på sidan och vad jag kan bidra med.

Grodan
10/12/18, 7:44 PM
#5

❤️


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Upp till toppen
Annons: