Annons:
Etikettannonsering
Läst 1162 ggr
Silverstrain
2018-04-30 14:46

Omplaceringsråttor!!

Har fyra stycken underbara råtthonor kring året som söker nytt hem. Sambon har blivit så pass allergisk mot dem att han blir sjuk när han befinner sig där de varit, vilket förut var löst överallt i lägenheten. Vill ge dem bästa möjliga liv, de ska ha ett hem där de får komma ut mycket, bo i stor rymlig bur och överösas med kärlek. De fyra råttorna ser alla olika ut och har utstickande personligheter, alla glada och älskar att busa. Jag ser helst att de alla kommer till samma hem, men de går också att dela två och två då de kom till mig så. Tar man alla medföljer allt jag har till dem, sovrör, matskålar, vattenflaskor osv. Pris diskuteras men tar bara en själslig summa för att det är liv det handlar om. Bor i Norrbotten och kan köras en bit, annars finns det transportgrupper på fb. Hör gärna av dig för vidare information! Linawennskog@hotmail.com

Annons:
anna.fogel
2018-05-01 11:13
#1

Har mailat dig!

zickan
2018-05-01 11:41
#2

Råtthjälpen?

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

anna.fogel
2018-05-03 07:59
#3

Jag är intresserad! Vill isåfall ha alla. Var finns de? Finns möjlighet att köpa av dig buren också?

Silverstrain
2018-05-08 13:56
#4

okej, råttorna har flyttat nu och jag vet inte hur man tar bort inlägg, tack för allt intresse!

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: