Annons:
Etikettannonsering
Läst 902 ggr
IsabellaStubberud
2018-04-12 22:27

Omplacering 2 killar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag kommer den dagen jag inte längtat efter.. det är dags att göra en omplacering-annons. Det är två killar vid namn Ester och Frida. 1. Frida: •ålder: 6 månader •färg, teckning, hårlag: Mink du •kön: hane •ras: Dumbo •kullstorlek vid födsel och vid avvänjning: 15 vid födsel, 15 4v •faderns namn, födelsedatum, vikt: vet ej •moderns namn, födelsedatum, vikt: vet ej •syfte med omplaceringen: bråk inom familj angående råttorna •karaktär: Frida är en nyfiken kille som gärna utforskar nya ställen. När allt är utforskat och klart letar han upp mig för att få en liten klapp vid örat eller två. Kan vara lite blyg av sig, därför söker vi någon som har ett bra tålamod och stort hjärta. Bor för tillfället i en väldigt stor bur med sin brorsa Ester, vilket han gärna vill fortsätta med. Har nosat på familjens vovve genom gallret, det var roligt! •pris: köptes för 350 kr hos uppfödare. Priset kan diskuteras, jag önskar bara ett fint och tryggt hem! •bor just nu: Stockholm Maila gärna izabellis207@gmail.com (I mailet får ni gärna berätta om er själva, hur ni bor och er tidigare erfarenhet med råttor) 2. Ester: •ålder: 6 månader •färg: Black ambk du •kön: hane •ras: Dumbo •kullstorlek vid födsel och vid avvänjning: 15 vid födsel, 15 4v •faderns namn, födelsedatum, vikt: vet ej •moderns namn, födelsedatum, vikt: vet ej •syfte med omplaceringen: bråk inom familj angående råttorna •karaktär: Ester är en jättefin råtta som är lite blyg av sig. Älskar att utforska nya ställen! Ester gillar att bli klappad över öronen:) vill bo med brorsan Frida+ en trygg och erfaren/påläst ny ägare. Gillar inte att bli petad på med händerna, det kommer nog ta lite tid i den nya familjen att vinna förtroende. •pris: köptes för 350 kr hos uppfödare. Priset kan diskuteras, jag önskar bara ett fint och tryggt hem! •bor just nu: Stockholm Maila gärna izabellis207@gmail.com (I mailet får ni gärna berätta om er själva, hur ni bor och er tidigare erfarenhet med råttor)

Annons:
tanglytails
2018-04-13 13:10
#1

Får man fråga vem uppfödaren är? :)

Tanglytails rattery - råttuppfödning i Skåne. 
Rätt råttor till rätt familj. 

(hemsidan, facebook, instagram)

Novachan
2018-04-13 13:55
#2

Hur blir det med den tredje?

zickan
2018-04-13 22:52
#3

Vilken uppfödare är de ifrån?

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

IsabellaStubberud
2018-04-14 01:07
#4

Jag ska leta upp vad hon hette :)

IsabellaStubberud
2018-04-14 01:09
#5

Katoz råttor..? Tror så, henne tycker jag om!

tanglytails
2018-04-14 01:19
#6

Jaha! Okej :)

Tanglytails rattery - råttuppfödning i Skåne. 
Rätt råttor till rätt familj. 

(hemsidan, facebook, instagram)

Annons:
Elin_la
2018-04-15 15:19
#7

hej är intresserad. bor i stockholm och söker hanar (: har haft 4 hon råttor innan.

de bits inte va?

Elin_la
2018-04-15 15:20
#8

såg att det är tre där också.. är den också till salu ?^^

IsabellaStubberud
2018-04-17 20:09
#9

#8 hoppas du såg mitt Mail :)

Upp till toppen
Annons: