Annons:
Etikettannonsering
Läst 1529 ggr
Elin_la
3/18/18, 1:34 PM

Två Honor söker hem

Hej min kompis säljer två råttor ^^ de är två stycken rått honor runt året. jag säljer dem åt min kompis som tyvärr inte har facebook^^ jättesnälla är dem ! De är från en djuraffär och det som medföljer är Två små snälla råttor Två hängmattor Ett trähus Ett hyllplan Två matskålar En vattenflaska Mat Spån En toalett Ett plast hus Tidnings papper till underlägg en trappa ( byggd ) på trä Tyvärr vet hon inte om hon kan skicka med buren då buren är lite trasig. Allt kommer kosta 300kr då hon köpte allt för 900 om inte lite mer men nu medföljer inte buren. Jag/hon bor i Stockholm. De är inte helt tama men jag/hon kan nästan ta upp dem och jag kan klappa dem. Den bruna heter Brownie och den vita Cinnamon. Hon säljer de INTE som föda till något djur. Till dem söker jag ett bra hem där de inte ska behöva flytta igen. Skriv frågor här eller på pm. Allt för 300kr. Hon finns i Stockholm.

Annons:
Elin_la
3/18/18, 6:24 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1
Mymlan&Vifs
3/19/18, 3:09 PM
#2

Vet du hurdana de är till humör och beteende? Har de några hälsoproblem för tillfället?

Elin_la
3/19/18, 10:29 PM
#3

nej de har inga hälso problem. de är helt friska. de är  jättesnälla mot mig och alla andra. bara lite skygga

Mymlan&Vifs
3/27/18, 6:20 PM
#4

Ok! Brukar vara så med djuraffärsråttor. Jag har dock precis fått bekräftat att jag kommer få råttor från en ny kull, så det blir för komplicerat i mitt nuvarande läge med ytterligare en introduktionsprocess.

Jag kan rekommendera dig /er att kolla upp gruppen Råtthjälpen på facebook, alternativ Råttor till salu/omplacering.  Just nu är det hög efterfrågan på råttor i bägge grupperna. Framför allt mindre risk att någon reptilägare svarar på annons!

zickan
3/27/18, 8:21 PM
#5

Glöm inte kolla annonsreglerna och återkomma med den info ni har av det som ska va med

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

sockerspoket
3/26/20, 10:35 PM
#6

Finns de kvar? Jag är eventuellt intresserad och bor i Sthlm

nvm.. såg året

Annons:
Upp till toppen
Annons: