Annons:
Etikettannonsering
Läst 2460 ggr
PetQueen
1/17/18, 10:03 PM

(S) RS double 95 bur + massa tillbehör!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 9
Förhandsgranskning av bild 2 av 9
Förhandsgranskning av bild 3 av 9
Förhandsgranskning av bild 4 av 9
Förhandsgranskning av bild 5 av 9
Förhandsgranskning av bild 6 av 9
Förhandsgranskning av bild 7 av 9
Förhandsgranskning av bild 8 av 9
Förhandsgranskning av bild 9 av 9

Hej! Nu har jag inga råttor kvar och känner att det är dags att sälja alla grejer som jag har kvar. Buren är Savic Royal Suite 95 double och är i väldigt bra skick, inga gnagmärken eller så, dock finns det lite rostfläckar på hjulet och ena hörnet (se bild) men påverkar inte funktion på något sätt! Buren är använd ca 3-4 år och har endast haft råttor i den. Den går även att delas av om man vill och hyllorna kan flyttas upp eller ner. Jag har även massor av tillbehör som nästan allt är i bra skick, vissa har lite gnagmärken på sig men återigen inget man stör sig på. Alla tillbehör= 2 XL sputniks 1 Savic cocoon hus grön 2 matskålar och 1 i plast Stor keramik skål för t.ex ärtfiskning 5 lekbollar Stor lila transportbur Grönt hus med grå botten Stort rosa hus med 2 ingångar 2 toalådor i olika färger 2 olika träleksaker 1 lila rephammock 11 pappersklämmor som hjälper till att fästa fleecen i bottenplattorna om så önskas 1 frukthållare Plast leksak i olika färger 1 fladdermus keramik skål 2 långa rör (en grå och en svart) 1 blått hus 1 stenplatta som håller sig kylig (bra för varma dagar). Buren + allt annat som nämns skulle jag vilja ha 2000kr för, prutat och klart! Buren är monterad och jag rekommenderar inte att montera ner den pga att man sliter i gängorna på skruvarna. Transport ordnas inte av mig. Skicka gärna ett PM eller skriv i kommentarerna om du är intresserad. Finns i Stockholm. :)

🐶 Djur är det bästa som finns 🐱

Annons:
Magrat
1/18/18, 8:29 PM
#1

Vart i Stockholm finns det? Är lite intresserad men är det norr över så kan jag nog inte fixa transport.

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

PetQueen
1/18/18, 10:04 PM
#2

Hej! Buren ligger inte norrut, den finns i Skärholmen så lite mer söderut.

🐶 Djur är det bästa som finns 🐱

Magrat
1/18/18, 11:42 PM
#3

Jag ska kika lite med möjlighet att hyra släp, men du behöver absolut inte hålla den för jag tror att det blir knepigt att fixa eftersom man måste be svärfar om hjälp i så fall. Och han är lite… Nyckfull ibland och kommer på att han inte orkar göra saker han lovat.
Men jag ska undersöka lite.

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

PetQueen
1/19/18, 9:15 AM
#4

Absolut! Det är vara att säga till om du skulle vilja/kunna köpa den :)

🐶 Djur är det bästa som finns 🐱

PetQueen
1/22/18, 8:16 PM
#5

Glömde skriva att ifall någon endast är intresserad av buren och inga saker så kostar den 1700kr! Buren är fortfarande till salu :)

🐶 Djur är det bästa som finns 🐱

Jonsan81
1/27/18, 5:35 AM
#6

Hej Petqueen Finns buren kvar?

Annons:
Magrat
1/28/18, 5:16 PM
#7

Hej!

Har tyvärr ingen möjlighet att hämta upp buren, räknade på det och det blir billigare att beställa från zooplus än att ordna med släp och körning. Hoppas du får buren såld, den är väldigt fin!

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

PetQueen
1/29/18, 9:47 AM
#8

#7 Jag förstår! Inga problem! Inser nu att priset är ganska högt, speciellt om man ska fixa egen transport, skulle kunna tänka mig att sälja buren för 1400 och med alla grejer 1600 kr istället. Pm:a gärna ifall det finns ett intresse!

🐶 Djur är det bästa som finns 🐱

tovelinnea
1/29/18, 6:22 PM
#9

Finns intresse av att byta bur mot en furet tower XL? (Endast bur) jag köpte min begagnad för 1500:- för två månader sen.

zickan
2/2/18, 12:32 PM
#10

Är buren kvar? Priset 1600 med tbh om man hämtar?

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

PetQueen
2/2/18, 7:32 PM
#11

#10 Ja den finns kvar!

🐶 Djur är det bästa som finns 🐱

PetQueen
2/4/18, 2:24 PM
#12

Buren är såld!

🐶 Djur är det bästa som finns 🐱

Tingelinn
2/10/18, 12:20 PM
#13

Har du kvar sakerna fortfarande eller såldes de med buren?

Annons:
PetQueen
2/11/18, 7:04 PM
#14

#13

De är också sålda tyvärr :(

🐶 Djur är det bästa som finns 🐱

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: