Annons:
Etikettannonsering
Läst 1066 ggr
DetärFilippa
1/11/18, 12:26 AM

Uppfödning i Östergötland.

Hej!

Jag har svårt att hitta någon uppfödning i Östergötland (främst Linköping, men Norrköping och trakten häromkring fungerar ju också bra).  Har sökt mycket på detta forum och på Google och Facebook osv, men antingen är rekommenderade uppfödningar borttagna eller så har de inga planer på råttbebisar inom snar framtid. Så därför skriver jag ett eget inlägg och hoppas på svar om var det finns uppfödningar här i trakterna?

Annons:
tanglytails
1/11/18, 1:13 PM
#1

Nope, finns inga där.

Kopierar mitt svar från en annan tråd här på RIF "Man får ofta sträcka sig längre. Här finns två olika uppfödarlistor (1) (2). Har fått råttor från Stockholm, Danmark osv. till Skåne så ingenting är omöjligt."

Tanglytails rattery - råttuppfödning i Skåne. 
Rätt råttor till rätt familj. 

(hemsidan, facebook, instagram)

DetärFilippa
1/11/18, 1:58 PM
#2

#1 Åh tack så mycket!

tanglytails
1/11/18, 6:12 PM
#3

Hoppas du hitta vad du finner, tyvärr verkar det vanligt med reptilfodersuppfödare i era krokar som försöker sälja dom som sällskap 😭

Tanglytails rattery - råttuppfödning i Skåne. 
Rätt råttor till rätt familj. 

(hemsidan, facebook, instagram)

Novachan
1/11/18, 7:06 PM
#4

#4 Jasså? Det visste jag inte :o Har varken hört eller läst om någon som har annonserat om det.

Har letat efter uppfödare i samma krokar tidigare och fortsätt hålla utkik även fast jag inte har tänkt skaffa råttor just nu men i framtiden.

DetärFilippa
1/11/18, 9:25 PM
#5

#3 Usch! Något sådant vill man ju inte bidra till. :/

Blir nog att försöka fixa transport från Stockholm eller att försöka ta mig ner dit någon gång nu snart.

zickan
1/16/18, 10:50 AM
#6

Ap trött. Hoppas jag inte säger fel namn o plats. Men kattviken tror jag hon heter som bor i både sthlm. Men även.. Typ lidköping?

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Annons:
Upp till toppen
Annons: