Annons:
Etikettråtthjälpen
Läst 539 ggr
Estrella_Tilde
2017-11-30 16:37

Akut söker en hon råtta

Jag har just nu en ensam råtta efter min ena råtta dog så hon behöver en ny vän, mamma och pappa sa först att jag ska kolla efter någon som redan har en råtta som behöver ett nytt hem… min råtta heter Estrella och är cirka ett år ( tio månader ) hon är väldigt snäll och busig men lite hård hänt men inget problem med andra råttor och har ingen agrisiv sida ( Södertälje, Nyköping, trosa och vagnhärad och åt det nära hållet kan vi hämta från om ni inte vill lämna själv ) Ni kan skriva här till mig eller så kan ni kontakta mig via e-Mail * tildeutter@outlook.com

Annons:
Honestyisdead
2017-11-30 16:39
#1

Det bästa är nog att köpa två råttor eftersom din är ganska gammal. Annars riskerar den nya råttan att bli ensam kvar.

Kaktusar
2017-11-30 16:51
#2

Jag hamnade också i samma situation, eller jag är i samma situation kanske jag ska säga. Jag har tagit hand om en omplacerings råtta(hane tyvärr) som är i samma ålder som din. Vi valde som kommentaren ovan att skaffa två nya bäbisar, men det är mest för att han är just en omplaceringsråtta och har haft problem med dominans. Så att om han vill vara själv, så har bäbisarna varandra.

Hör av dig till uppfödaren jag kommer adoptera två bäbisar ifrån http://bluewhiteangelsrattery.weebly.com/nyheter Hon kaaaanske har några honor över? Bäbisar går åt så snabbt. Men det är värt ett försök om inte annat :)

Estrella_Tilde
2017-11-30 18:11
#3

Har kollat på den tjejen med alla råttor dom var jätte fina och skulle vilja köpa dom men det ör för långt bort….. och jag letar efter sånna råttor som hon har lika gammal som Estrella

Upp till toppen
Annons: