Annons:
Etikettannonsering
Läst 522 ggr
Estrella_Tilde
11/29/17, 7:41 PM

Hjälp min råtta är ensam

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är ny på detta konto men behöver hjälp har läst mycket om råttor sen jag fick dom och har läst alla konversationer För minde än ett år sedan fick jag två råttor att ta hand om… Dom hette/heter Doris och Estrella men för några dagar sedan var vi tvungna avliva den ena råttan Doris så har bara kvar Estrella… Varför vi behövde avliva henne var för hon vart extremt sjuk kunnde inte äta dricka själv, när hon gick så haltade hon och gick runt i cirklar :( … Och innan vi avlivade hon så hade hon döds ryck och pep hela tin…. Men eftersom Estrella är ensam och att jag inte vill att hon ska bli deprimerad hur kan jag göra mera än att släppa ut henne hela tin och hålla henne igång med hennes agility. Det går inte att köpa en ny min mamma och pappa går absolut inte med på det och Estrella kanske kommer leva tre fyra år till för hon är inte ens ett år… Hjälp mig fort.. ( råttan på bilden är Doris som avlivades )

Annons:
Estrella_Tilde
11/29/17, 8:01 PM
#1

( hon börjar få symptomerna trött och så vidare )

tanglytails
11/29/17, 9:28 PM
#2

Råttor brukar tyvärr inte bli mer än 2 - 3 år.. Men råttor får absolut inte bo ensamma bara för att kompisen dött så hon ska ha en ny kompis, kan du inte ge henne en så är det snällaste att omplacera henne ärligt talat. 

Tanglytails rattery - råttuppfödning i Skåne. 
Rätt råttor till rätt familj. 

(hemsidan, facebook, instagram)

Estrella_Tilde
11/29/17, 9:41 PM
#3

Okej tack för att du berättar det bästa för henne… jag ska prata med dom… ;( antagligen får jag om plasera henne

tanglytails
11/29/17, 9:46 PM
#4

Tyvärr. Det bästa vore såklart minst 2 nya vänner men om dina föräldrar inte ger med dig så förtjänar hon ett nytt hem med vänner! :)

Tanglytails rattery - råttuppfödning i Skåne. 
Rätt råttor till rätt familj. 

(hemsidan, facebook, instagram)

Estrella_Tilde
11/30/17, 4:18 PM
#5
Upp till toppen
Annons: