Annons:
Etikettrif-och-ifokus
Läst 1030 ggr
Esce
8/5/17, 9:38 PM

Uppdatering

Hej! Vart inne och kikat här men verkar inte vara vidare aktivitet. En del…. men ändå inte. Känns som sidan behöver uppdateras lite kanske 🤔 På startsidan ser man vem som blev månadens råtta februari och mars…. 2015… hehe 😉 En grymt bra sida annars med väldigt nyttig information men hade varit kul om den kunde blomma ut lite mer kanske? 😁🌞

Annons:
tanglytails
8/5/17, 9:50 PM
#1

Det söks ju medhjälp, bara att ansöka 😉

Tanglytails rattery - råttuppfödning i Skåne. 
Rätt råttor till rätt familj. 

(hemsidan, facebook, instagram)

Esce
8/5/17, 10:10 PM
#2

Se där ja ;) skulle haft en dator. Lite svårt annars. Hoppas de får in några bra till detta så mycket kan uppdateras :)

tanglytails
8/5/17, 10:13 PM
#3

Ja, hade varit roligt! Men är nog bara en som styr upp här så hoppas det kommer hjälp! (själv känner jag att jag blir för hård i tonen emellanåt så tror jag inte vore mycket till hjälp alltid)

Tanglytails rattery - råttuppfödning i Skåne. 
Rätt råttor till rätt familj. 

(hemsidan, facebook, instagram)

zickan
8/6/17, 5:18 PM
#4

Förre sajtvärden har pendlat in och ut från lasarettet. Sist jag hörde något var det livshotande och personen gav bort alla sina iFokus sidor då denne inte orkade och inte såg någon framtid att orka med. Verkar bättre nu med allamej. Hoppas hon hänger kvar och kämpar. Att det blir bättre. Jag tog över sidan för ert par månader sedan. Gjorde en ansträngning att få igång sidan. Fick tag på medisar. Men der dog ut lika fort. Tyvärr stod jag själv igen och då började mitt liv strula. Personal kaos på jobbet blev ostabilt liv med att få rycka in och oroa sig om jobbet. Nu terroriseras jag av snorvalpar i området med hot och fått min ruta pajjad tre gånger. Tyvärr var det min tur att inte ha tid eller ro att hålla uppe sidan själv. Det söks medisar som kan va aktiva. Skriva och sätta fart. Men forumet är det medlemmarna gör det. Medisar behövs att putta igång. Men aktiva medlemmar som diskuterar och startar nya trådar. Är de som gör sidan. De som håller igång trådar.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Upp till toppen
Annons: