Annons:
Etikettannonsering
Läst 482 ggr
goatbrainkebab
7/27/17, 3:16 AM

SÖKES; bur i göteborg

hej, jag söker en bur till tre råttor, helst större än det lagliga och rekommenderade måtten. har googlat som en galning på alla sidor som säljer burar men hittar ingen som jag gillar, vill ha en som är hög och stor men inte kostar för mycket. är nog ganska kräsen, då det känns som jag kollat på alla burar som finns.. xD så finns det någon som säljer en bur eller vet en superbra hemsida att köpa från?

Annons:
Transfiguration
7/27/17, 4:10 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Tex.. fågelburar är i regel billigare än de som rubriceras som råttbur ^^

Djurälskande omplaceringsmamma med 12 djur av olika art/ras, stora som små, pälsiga som ickepälsade 💕 Alla djur (beroende på utrymme och djurets storlek) är välkomna till min savann. Jag har fött upp djur i omgångar men koncentrerar mig nu på omplaceringar, de flesta stannar - andra hittar jag hem åt där de får vad de behöver i form av sällskap, yta, utevistelse etc

goatbrainkebab
7/27/17, 11:30 PM
#2

tack! har kollat på den du skicka bild på ett antal ggr, men det står inte galleravstånd på den. men just nu lutar de mot en savic zeno 3 empire, sen får jag se om jag hittar en voljär att köpa senare, roligare att ha en hög bur. men tack för hjälpen!

tanglytails
7/28/17, 10:02 AM
#3

Montana Villa Casa 60 finns på zooplus.se (voljär) men jag hade nog föredragit zeno 3, ja.

Tanglytails rattery - råttuppfödning i Skåne. 
Rätt råttor till rätt familj. 

(hemsidan, facebook, instagram)

Ang101
7/28/17, 11:56 PM
#4

Tyvärr är de flesta fågelburar alldeles för stora i galleravstånd, gjort det misstaget för många gånger. Sista gången smet jag om hela buren för det var för stort och trött på ombeställning (Haha!) så som de andra säger så är zeno 3 en bra bur! Jag hade den innan, enkel att rengöra och smidig att sätta ihop och ta lös! :-)

goatbrainkebab
7/29/17, 9:53 PM
#5

har beställt en zeno 3 nu, tack så mycket för eran hjälp! :)

Upp till toppen
Annons: