Annons:
Etikettburen-boende-inredning
Läst 998 ggr
Hanni.Ros
2017-05-08 16:19

Skruvar till savic royal suite 95 double

Hejsan. Jag har en savic royal suite double 95, den är nedmonterad just nu och jag har lyckats tappa bort alla skruvar samt hjulen till buren. Vill nu montera ihop buren igen. Jag har manualen till buren och där visas endast bild och antal, står ej vad det är för tjocklek och längd på skruvarna. Har mailat till sidan där jag beställde buren men dom kan inte sälja just dom tillbehören till mig. Är det någon här som vet exakt vilka modeller som behövs på skruvarna? Det är alltså enligt manualen, metal connectors, skruvar, plastic tube ends och hjul som jag lyckats sumpa. Vet ni om man kan gå in i en bygghandel och enbart visa bilderna från manualen eller behöver jag ytterligare information? Jätte tacksam för hjälp. :) / Johanna Rosengren

Annons:
allena
2017-05-08 22:44
#1

Jag hade prövat att kontakta tillverkarna. Butiken som sålde den har som du konstaterat inga reservdelar, men tillverkarna har det säkert. Inga garantier att dem kan skicka några till dig men det kan vara värt ett försök. 

Vad jag förstod när jag googla så ligger tillverkarna i Belgien. http://www.savic.be är deras hemsida.

Hanni.Ros
2017-05-08 22:57
#2

Hej Allena :) Tack för tipset! Ska testa att maila företaget, tänker att även om dom inte kan skicka delarna så borde dom veta exakt vad för sort jag ska köpa till buren. 😊

allena
2017-05-08 23:34
#3

Ja hoppas du får bra hjälp av dem. :)

osiw
2017-05-09 03:39
#4

Hej jag har en likadan bur. Kan kolla skruvarna åt dig imorgon om du inte fått svar.

Hanni.Ros
2017-05-09 06:43
#5

Osiw vad snällt :)! Jag mailade dom sent igår kväll, hoppas på att dom ska svara under dagen. 👍😊

Hanni.Ros
2017-05-09 18:59
#6

Fått svar av tillverkaren och dom kommer hjälpa mig genom att skicka informationen som jag behöver för att kunna köpa skruvarna själv. Så nu verkar mitt problem snart vara löst. Tack för er hjälp! :)

Annons:
allena
2017-05-09 20:08
#7

Skönt att det löste sig 😃

Upp till toppen
Annons: