Annons:
Etikettburen-boende-inredning
Läst 448 ggr
[LaLaLuna]
4/23/17, 9:11 PM

Mindre bur man kan ta isär?

Letar efter märke/namn på bur man kan ta isär, så att man kan lägga ihop gallret och enkelt packa med sig det i bilen utan att det tar någon större plats.  

(Alltså där hela gallret/alla väggar/taket inte är hopsvetsat.)

* Till  för att användas som resebur, om man åker iväg i en vecka någonstans och vill ta med sig råttorna, ingen ENORM bur alltså.

Har en Savic suite XL som kommer om ett par dagar, funderar på hur enkelt det skulle vara att ta ner en av våningarna och packa med sig, eller om man ska satsa på något annat. 

Några förslag eller erfarenheter? Tack! <3

Annons:
carrcorr
4/24/17, 5:27 PM
#1

För några år sedan köpte jag en bur från Zooplus som är ihopvikbar :) Vet inte om den finns kvar fortfarande, men det är en fågelbur egentligen. Fungerar bra att ha med som extrabur när man är ute och reser men den är ganska liten så jag skulle absolut inte ha den som permanent bur. Men som sagt, liten och ganska smidig att ha med sig! Kan se om jag hittar den på deras sida :)

carrcorr
4/24/17, 5:34 PM
#2

Just den modellen jaghar verkar inte finnas kvar. Men den här ser ut att vara ungefär som den jag har fast högre. http://m.zooplus.se/shop/fagel/fagelburar_voljarer/kanariefaglar_finkar/ovrigt_kanariefaglar/305735

[LaLaLuna]
4/24/17, 8:43 PM
#3

Det är absolut inte en permanent bur, dom ska få vara i den i max 1 vecka :)

Tack så mycket! ska kolla upp den!

tanglytails
4/24/17, 10:07 PM
#4

Zeno 2, Finca Pequeno (stavning?), Finca melodia eller Alaska tror jag nog ska fungera bra.

Tanglytails rattery - råttuppfödning i Skåne. 
Rätt råttor till rätt familj. 

(hemsidan, facebook, instagram)

Upp till toppen
Annons: