Annons:
Etikettrif-och-ifokus
Läst 1039 ggr
Zolah
2016-09-16 12:17

Påminnelse till alla!

Hejsan allesammans! hoppas ni har en bra start på helgen!

Jag kände att det kanske var dags att påminna lite om forumet och hur det fungerar, så att alla är på samma sida :)

Vi är just nu en Sajtvärd och tre moderatorer, och jag tänkte att jag skulle påminna er lite om följande.

Om det är så att ni finner nåt inlägg som verkar bryta mot regler, eller skulle behöva våran assistans - PMa oss! Vi finns här för att hjälpa dig :)

ibland kan det bara vara skönt att diskutera av sig eller kanske visa oss något vi har missat, vi är ett stort forum med många medlemmar så det händer att saker slinker oss genom fingrarna. Speciellt nu när vi är så få, Så tveka inte. Bättre att fråga än att undra eller bara titta på om nu nåt bråk skulle ske :)

Om du är själv osäker på våra regler så kan du finna dom här -

RiF's Regler

Sedan har vi även en hjälpsam artikel med Nät etikett och hyfs som är väldigt bra att läsa, så att man lättare kan förstå och göra sig förstådd mellan varandra :)

kom också ihåg att vi är bara människor, vi har lite upp och ner med tid, hälsa, jobb, våra djur. Så ibland kan vi inte svara på en gång, om du inte får svar snabbt så testa skicka flera meddelanden till olika medisar. Vi kommer svara så fort vi kan :) RiF är något vi gör på fritiden och är frivilligt arbete, vi är här för att skapa ett roligt forum där vi kan dela på såväl nyttiga saker, jobbiga och roliga!

jag vet att vi har många duktiga medlemmar som gärna hjälper andra, så jag vill gärna uppmuntra ännu mer till det!  känns så fint när någon helt ny kommer och folk visar bilder, delar länkar, keep up the good work!

Vi håller just nu bakom kulisserna att få upp RiFs aktivitet och fixa om lite i regler osv, så om ni har tankar, funderingar eller tips… skicka in dem! ju mer desto bättre :)

Så jag hoppas ni får en bra fortsatt dag, och att helgen bjuder på massa mys och trevligheter ^^

Annons:
zickan
2016-09-16 14:00
#1

😍 Toppen inlägg Zolah!

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Zolah
2016-09-16 14:12
#2

#1 tack <3

Tänkte det skulle vara bra :) det är inte så lätt att hitta all information alltid eller veta vad man får lov att göra ^^ tror jag ska göra liknande trådar minst 1 gång per vecka. Blandat med lite tips om andra länkar osv, för skoj skull :)

Upp till toppen
Annons: