Annons:
Etikettavel
Läst 821 ggr
Lillysrats
8/2/16, 1:53 AM

Tips sökes!

Jag tar nu hand om en kull på 11 råttor Då min kompis inte ville hantera en kull som ny råttägare Mamman mår bra och bebisarna mår bra och är nu 2 dagar gamla. Men hur hittar jag hem Jag har inte plats för 16 råttor så om någon har några tips så är jag så tacksam.

Annons:
AnneN
8/2/16, 3:51 AM
#1

Du kan annonsera på olika råttsidor och annonssidor, här finns info om annonsreglerna på Råttor iFokus.

Finns även http://djurannonser.ifokus.se/

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Elisabeta
8/2/16, 10:46 AM
#2

Hej!

Var bor du någonstans? Jag skulle kanske behöva en flicka.

zickan
8/2/16, 6:09 PM
#3

Bara tänk på att de måste dela på könen senast 5 veckors dagen för att inte riskera få fler tjuvparningar. Om du inte redan har koll på den biten :-)

Jag skickade ett pm. Tog själv emot en liten kull på 5 veckor från en familj som bad om hjälp att hitta hem. De är ca 7 veckor nu och tror de flesta har hem på gång. Men har många som frågat efter små som kanske kan va intresserade av dina. Mer information om var de finns, gärna det du vet om mamsen ev vem hanen kan va. Hur många det är av varje kön. Ev bilder om nån dag när de börjar få pigment. 

Så kan jag höra. Eventuellt skicka dom din mail om du har nån man kan nå dig på. Eller ge deras mail till dig.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Lillysrats
8/2/16, 7:48 PM
#4

#2 Jag bor i Värmland :) kan ev skjutsas till angränsande

Lillysrats
8/3/16, 7:11 PM
#5
Lillysrats
8/9/16, 1:43 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

9 dagar gamla :)

Annons:
perella
8/9/16, 4:24 PM
#7

Jag är intresserad, vart kan jag kontakta dig?

Upp till toppen
Annons: