Annons:
Etikettrif-och-ifokus
Läst 1027 ggr
zickan
6/6/16, 8:55 PM

Välkommen Lamina!

Vi har fått ytterligare lite förstärkning till rifs team.  Lamina som många sett här inne under flera år har varit snäll och hakat på som medis ❤️

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Annons:
Lamina
6/6/16, 10:34 PM
#1

Ha ha, har nog inte setts till så mycket här inne sen jag slutade som medis för några år sen. Men planerar att bli råttägd igen, så tyckte det var ett bra tillfälle att bli medis igen när Zickan frågade. Så vem är jag? 29 årig Kulla som vuxit upp i Falun. Flyttade ner till Stockholm (Nynäshamn) för 3 år sen och bor med min syster, hennes pojkvän, några möss, ormar, katter och hund. Jobbar deltid som personlig assistent. Mina första råttor flyttade hem till mig redan när jag var 15-16. Sen dess har jag varit råttägd till och från. För några år sen la jag dock ner råttorna av flera olika orsaker. Bland annat för att kunna ägna mig helhjärtat åt mössen och min nystartade uppfödning Bats Mousery. Det gick dock käpprätt åt ******* p.g.a riktigt vidriga parasiter och jag blev utan gnagare helt något år. Men nu är jag mus ägare igen sen nått år tillbaka och planerar att skaffa råttor igen snart. Någon uppfödning blir det dock inte tal om. Andra intressen jag har är djur i största allmänhet. Fiskar, räkor, snäckor, fåglar, alla sorters vanliga gnagare, ormar, spindlar, hästar, hundar och katter. Jag har eller har haft allt utom ödlor och grodor. (Blir ändring på det så småningom.) Kunskap är något jag värderar högt. En stor del i varför jag skaffar ett djur är för att jag vill lära mig mer om det. Min kunskapstörts gör också att jag vet lite om det mesta faktiskt. Utöver det gillar jag att resa (inte med flyg) och upptäcka nya ställen. Det var lite "kort" om mig. Jag har några år erfarenhet av att vara Medarbetare på olika iFokussidor. Så jag hoppas att ni kommer vara nöjda med mig och finna mig trevlig men rättvis. :)

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Upp till toppen
Annons: