Annons:
Etikettminneslunden
Läst 1342 ggr
MissanTissan
2016-03-29 23:43

Vila i frid..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vila i frid mina älsklingar… Det kommer bli tomt utan er två. 

Hjärtat brister. Har aldrig behövt ta ett sånt svårt beslut.
Idag förlorade jag inte bara två råttor, utan två familjemedlemmar, två bästa kompisar..
Jag önskar jag kunde haft kvar er för alltid, men jag kunde inte vara självisk. Ni hade ont..
Dom somnade bredvid varandra i min famn.. Jag viskade för Miffo som fortfarande var vaken efter Chaos somnat innan dom hade i avlivningsmedlet.
"Det är ok älskling, sov du. Jag vakar över dig och din bror. För när du vaknar, så är inte jag med dig. Men du får vakna med Chaos, din mamma och syster. Men innan du somnar, så vill jag att du ska veta.. Jag älskar dig. Mer en allt annat. Både dig och Chaos."
Sen somnade han. Jag höll om dom tills det var dags att dom fick sina sista sprutor.. Jag höll dom båda tätt intill mig när dom lugnt tog sina sista andetag. Hela tiden fick jag säga åt mig själv att jag inte fick gråta förens dom var borta.. Dom måste få somna lugnt.

Det är tyst nu, det är tomt.
Men mitt hjärta är fyllt med alla minnen. Alla minnen tillsammans med er.

Miffo, som hjälpt många komma över sin rädsla för råttor. Chaos som charmat världen..
Det var dom finaste råttorna man kunde ha bett om.
Men nu vilar dom tillsammans med burkompisen Spider som lämnat oss några månader sedan.

Hälsningar, Missan och djuren! ❤️

Sajtvärd för Border Collie iFokus

Annons:
Honestyisdead
2016-03-29 23:47
#1

Beklagar sorgen

Sabdjina
2016-03-29 23:47
#2

💕😢 Alltid lika jobbigt att ta farväl.. Beklagar

Aleya
2016-03-29 23:52
#3

Blev ledsen då jag läste detta. Beklagar av mitt hjärta. :(

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

[lillelull]
2016-03-29 23:54
#4

usch ja blev också ledsen. Blir alltid ledsen när någons djur går bort för jag kan relatera så starkt till de känslorna man får för djur oavsett djurslag. 
Har ett sånt otroligt blödigt djurhjärta. Kan knappt ens tänka tanken på att mina djur skulle behöva somna in utan att börja gråta. 
Kram ❤️🤗

Temmy
2016-03-30 00:33
#5

Beklagar. 🤗 🌺

Bill&Bull
2016-03-30 00:44
#6

Beklagar ❤🌷

||My Love For Animals Is Immortal||

Annons:
MissanTissan
2016-03-30 01:00
#7

Tack! :(

Det är alltid så jäkla hemskt.
Men denna gång sved det lite mer. Då dessa killar varit med mig genom en väldigt tuff tid i mitt liv, dom har varit nästan mitt enda stöd (Och burkompisarna och hunden då)
.. Och sen behöva ta bort båda samtidigt..
Tror inte jag kommer kunna ha råttor på ett tag.. Dom må vara små, men fan vilket stort hål dom lämnar efter sig..

Hälsningar, Missan och djuren! ❤️

Sajtvärd för Border Collie iFokus

Råttmamma
2016-03-30 08:53
#8

Beklagar sorgen😢💕

iMois04
2016-03-30 09:32
#9

beklagar!:(( började ju gråta nu:(💔

Upp till toppen
Annons: