Annons:
Etikettpresentation
Läst 1530 ggr
blodörn
2016-03-06 18:49

vad gör era råttor just nu?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

har tråkigt så berätta vad era sötnosar gör :)
två av mina står längst upp på buren och ser fåniga ut, en springer in och ut ur buren (han hämtar mat, sen går han ut igen) och en sitter i mitt knä och sötar sig.

Do as you would be done by - And think for yourself

Annons:
tötenöten
2016-03-06 19:05
#1

Två av de är ute på äventyr och försöker komma åt mitt fika jag har på skrivbordet, i den andra flocken sover alla förutom en som stirrar på mig genom burgallret och inspekterar allt jag gör :)

Råttor, råttor och lite mer råttor!Hjärta

mmillann
2016-03-06 20:40
#2

Alla sover just nu av matkoma förmodligen 😃

zickan
2016-03-08 00:17
#3

Mina bråkar lite om de godaste delarna av middagen som blev försenad till nattmat. Körde lite kylskåpsrensning. Kokade broccoli, blomkål, sista höns/vakteläggen och en bit lever/njure/hjärta olika djurslag. Mins inte ens vad jag tog fram till hundarna. Men de fick även dela på ett halvt paket gravad lax. Inte det nyttigaste. Men det stjäls och bråkas om delarna. 
Noll sugen på det och redan legat i frysen. Kan de få lite onyttigt extra än att slänga.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Siastassar
2016-03-08 00:58
#4

Mina myser i luvan på min munkjacka & gräver i mitt hår. Borde gå & lägga mig men de är ju så goa så jag får va uppe en stund till!

bonnierat
2016-03-08 09:19
#5

sover i sputnick

[timpelt]
2016-03-08 11:23
#6

Kastar sina matskålar som frisbees.

Annons:
Lenni
2016-03-09 18:05
#7

De små råttpojkarna på 6 veckor sover efter äventyr utanför buren och råttjejerna sover med. Jag får vackert hitta på nåt annat medan de sover.

Siastassar
2016-03-09 21:52
#8

Mina mumsar lax & pasta. Så söta när de äter! <3

blodörn
2016-03-11 17:22
#9

mina äter just nu :) två av dem fyller år imorgon aw.

Do as you would be done by - And think for yourself

zickan
2016-03-13 15:22
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Det är äkligt tyst och tråkigt hemma just nu. Var ute och hade koppel trassel på 2 hundar 4 illrar i morse i försök som blev knappt 2km innan jag gav upp. Haft rått hanarna lösa i hallen, honorna i köket. Extra tjejerna fick va ute ett par timmar i soffan och äta frukost med mig. 
Nu hörs inte ens en vattenflaska. Jag är uttråkad så ska snart putta igång hundarna och ut en sväng

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Upp till toppen
Annons: