Annons:
Etikettrif-och-ifokus
Läst 908 ggr
zickan
7/29/17, 5:13 PM

Engelsktalande person sökes.

Söker fler som vill hjälpa till att utveckla nya engelska forumet. Ett forum som kanske kan samla fler länder på samma plats. 

http://rats.savvity.net/discussions/597ca56e1d41c84089013ef0-moderator-wanted

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Annons:
Tirreterande
8/2/17, 9:04 PM
#1

Är intresserad :) är i ett förhållande m. Engelsman sedan 3 år tillbaka, har läst på mycket om råttor (kan dock inte garantera att jag kan några fancy pansy rått termer på engelska… annat än ratties)! Hjälper gärna till!

Rispa
9/23/17, 3:06 PM
#2

Hej! Efter några veckors betänketid har jag bestämt mig för att skapa en profil här på iFokus. Jag läser ofta de nya artiklarna på Råttor iFokus då jag är väldigt intresserad av just råttor. Anledningen till att jag inte själv har råttor är för att jag bor med en allergisk familjemedlem.

Jag läser mycket om råttor, bland annat här på iFokus. Jag såg att ni behövde engelsktalande personer, och engelska är mitt modersmål. Jag talar även flytande svenska. Jag läser på gymnasiet och har fyllt 18 år, kan uttrycka mig väl i skrift och har högsta betyg i båda språken. Jag arbetar snabbt samt är väldigt noggrann och fokuserad.

Rollen som moderator låter väldigt intressant. Jag vill höra mer om hur det skulle fungera och vad som förväntas. Hör gärna av er så berättar jag mer om mig själv. 

Kontakta mig på min email: Nicsoccorsi@gmail.com

Upp till toppen
Annons: