Annons:
Etikettannonsering
Läst 1933 ggr
Xellius
7/11/17, 8:29 PM

(S) Savic Royal Suite 95 double till salu

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4

Hej! 

Nu när mina älskade små råttkillar gått bort så säljer jag deras bur så att den kan glädja någon annans råttor som den gladde mina fina :). Det är som rubriken lyder en savic royal suite 95 double. Jag köpte den begagnad och de små skador (som jag också har fotat) fanns redan när jag köpte den och de har inte stört mig på något sätt. Det trekantiga hyllplanet som syns på bilderna ska jag ta bort men om någon önskar köpa det så går det också bra, jag ska göra en till annons där jag säljer diverse tillbehör.

Jag bor i Järfälla som ligger knappt 2 mil från Stockholm C. Jag kommer inte att frakta den utan den som köper buren får komma hit och hämta den. 

1800:- vill jag ha för den men jag kan gå ner till 1500:- vid snabb affär. 

(Jag ber om ursäkt för att vissa bilder är suddiga, jag är inte den bästa fotografen :p)

Annons:
Kawaiitenshi
7/12/17, 8:46 AM
#1

Hej. Får inte upp bilderna du lagt ut. Kan du maila dom till mig på emp87@hotmail.se. Är intresserad av buren. Mvh Emma.

Jekala
7/12/17, 9:40 AM
#2

Hej! Är väldigt intresserad av buren! Bor i Kungsängen. Ser dock inte heller några bilder..

Xellius
7/12/17, 6:06 PM
#3

Hej! Nej jag ser inte heller bilderna nu på telefonen :p Jag ska försöka lösa det när jag kommer hem ikväll!

Kawaiitenshi
7/12/17, 6:10 PM
#4

Jag fick fram bilderna nu. Vad är det som är trasigt som sitter fast med ett buntband?

Xellius
7/12/17, 6:34 PM
#5

Du det vet inte jag heller, har funderat på det sen jag köpte den men har inte lyckats klurat ut det haha!

Kawaiitenshi
7/12/17, 6:42 PM
#6

Okej. Kan vi hämta ikväll?

Annons:
Xellius
7/18/17, 6:58 PM
#7

BUREN ÄR SÅLD!

Upp till toppen
Annons: