Annons:
Etikettbilder-videor
Läst 1030 ggr
zickan
4/16/17, 1:22 PM

Glad påsk!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Glad påsk till er alla!

==========================

Hoppas ni fått en fin helg med era familjer. Mänskliga som pälsade. Blev ingen foto tävling i år. Vi skulle behöva fler aktiva Medarbetare här inne. Som vill skriva lite artiklar och hålla igång lite, Är du den personen så får du gärna skicka ett pm till mig. 

Vill ha lite påsk känsla, jag som sitter fast med jobb denna helg. Så kom igen, lägg upp eller ta lite påskbilder och visa upp era sötnosar 😍
Tyvärr har jag inte hunnit med att fota så mycket på ett tag själv. Kunde inte hitta gamla bilder så det får bli en söt bild på en av vaktarna jag kläckte fram för nått år sedan. 

Mvh Zickan, sajtvärden och Medarbetare.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Annons:
Lillräkan
4/17/17, 12:52 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#1

Glad påsk! Söt bild :)
Gjorde ett halvdant försök att få några påskbilder på Nickis tidigare i veckan, så här är två av dem. Det gick sådär, det var ju roligare att försöka äta jordklumpar ur krukan än att le mot kameran haha!
Tyvärr förlorade jag min charmiga busbebis Akilles på exakt 2,5 år igår, pga andningsproblem som fortsatte bli sämre trots behandling. (Det blev akutbesök hos veterinär.) Råttslingarna har fått ägg och räkor här senaste kvällarna, mest för att lillkilles skulle få favvomat under sjuktiden men också lite för att fira påsken.

Hoppas ni andra har en mysig och enbart glad helg med era små! :)

zickan
4/17/17, 10:25 PM
#2

#1 åh vad tråk att han förlorade sin vänn och du blev en pälskling mindre ❤️
Har också planering på räk afton med mina råttor snart. Lite dyrt med räkor så det räcker åt alla mina moster. Men samlat på mig ett par påsar nu. Snart dags för räkfrossa här hemma,

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Upp till toppen
Annons: