Annons:
Etikettrif-och-ifokus
Läst 943 ggr
zickan
2/28/17, 10:01 PM

Engelska rif

iFokus har öppnat upp en helt ny ifokus under namnet savvity. Kände vi kunde behöva en sida även på engelska. Försöka dra ihop de utländska ägarna och uppfödarna under ett och samma tag. Inte komit så långt på vägen ännu. Skriva på Engelska tar bra mycket längre tid att få det någorlunda rätt stavat haha. 
Kika gärna in och kom med lite tips/ideer. Hra ni artiklar på Engelska eller Svenska om just råttor. Så lånas dessa gärna in och översätts till Engelska om de inte redan är rätt språk. 

http://rats.savvity.net/

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Annons:
komigentam
3/1/17, 6:41 PM
#1

Fy vad kul!

Kärlek, ärlighet & respekt. 

zickan
3/3/17, 11:53 AM
#2

Fast det är lite komiskt. Jag borde börja som rutin att ta på mig saker att göra på fritiden när jag vill ha mer jobb. Såg ut som en dö tråkig period frammåt. Alla kollegor har varit sjuka så de lär inte bli det igen. Vilket gör att jag inte får nån extra tid. 
Kände att nu har man ju massor med tid när man sitter hemma. Givetvis har nu 2 sagt upp sig av oss 4 på plats 🤐. Man ska inte säga att man har för lite jobb. Då kommer det alltid en hel hög på en gång. Lite extra när vi håller på att få in ny personal kändes ändå inte så farligt. Men inte tänka så. Då blir ju givetvis den nya kollegan sjuk precis när hon skall gå på sin schema rad och givetvis är det hennes helhelg på gång. Snäll som man är biter man ihop och tar hela kommande helg med hundarna på jobbet. 
Lovat ta en annan kollegas hela helg denna månad för hon ville ha lite semester. Och sedan har man sin egen helg denna månad. Bye bye fritid hahaha.,
Kommer bli över 100% på jobbet denna månad. Men ännu bara anställd på 50%, det har inte hunnit gå upp till 70% ännu som det ska nu när jag tar över ena kollegans pass. 
Så bra tips till de som vill jobba extra. Bara planera in nått och ta på sig mer på fritiden. Brukar jobbtiderna öka på samtidigt bara för att 😛

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Upp till toppen
Annons: