Annons:
Etikettannonsering
Läst 993 ggr
Jossam
1/7/17, 1:51 PM

Äldre råtthane bortskänkes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Då båda hans kompisar gått bort av ålder är nu vår Ufo ensam kvar. Då äldsta sonen diagnostiserats med astma och allergi kan vi inte skaffa någon ny kompis till Ufo. Ufo är striped roan (tror jag iaf), svart från början nu grå. Han blir två år nu i februari. Så han har förmodligen inte så lång tid kvar i livet, men skulle ändå vilja att den tid han har kvar skulle bli så bra som möjligt. Såvitt jag vet är han frisk, dock överviktig… Det märks att han har blivit osäker nu när hans kompisar är borta, och han har bitit mig en gång, annars har jag kunnat hantera honom utan problem. Skulle vilja att han fick komma till någon som kunde ge honom sällskap så han slapp vara så ensam. På grund av sonens allergi bor han nu i bur i ett badrum med fönster. Han bor nu i en mindre bur (hade en stor fågelbur tidigare) som följer med honom om den som tar över honom vill ha den. Vi bor i Bollnäs. Om du är intresserad; skriv här så kan jag lämna mina uppgifter i ett personligt meddelande sedan. (På bilden Ufo och hans kompis Softis (helvit) som nu är borta sedan en vecka)

Annons:
AmandaBlom
1/8/17, 9:52 PM
#1

Hej! Jag bor i Söderhamn och har 4 st honor! Skulle jätte gärna ta honom,är ledig hela dagarna och spenderar väldigt mycket tid med dom hela dagarna och låter dom springa ute några timmar per dag. Har dock ingen hane att sätta ihop honom med,men kan spendera mer tid med honom under den tid han lever så att han inte känner sig ensam eller blir deprimerad.

AmandaBlom
1/8/17, 10:52 PM
#2

eftersom jag är ledig heltid så är mina djur första prioritet,kommer ge honom bästa möjliga vård och mycket kärlek sista tiden han är kvar!❤

Jossam
1/9/17, 1:13 PM
#3

AmandaBlom: jag har skickat meddelande till dig!

[iSnail]
1/20/17, 1:10 PM
#4

Hejsan, är Ufo kvar? :)

Iskall
2/27/17, 10:31 PM
#5

Hejsan

Jag bor i Bollnäs. Jag är intresserad av honom om han är kvar. Har två stycken killar just nu som är snart 1,5 år. Hör gärna av dig.

Har mycket tankar och funderingar som jag ventilerar här på denna sida http://nouw.com/snabela

Upp till toppen
Annons: