Annons:
Etikettburen-boende-inredning
Läst 886 ggr
minitinijattor
2016-10-24 15:32

Hittar ingen bur!!!

Gah, blir tokig på detta med burar. Buren mina tre killar har just nu är 80x45x74 dvs liten. Köpte en fågelvoljär, men den blev utkastad för råttorna hatade den. Gallret gick åt fel håll så dom kunde inte klättra. Vill köpa en ny bur men hittar inget. Eller jo, men den kostar 2300 och det kan jag inte lägga ut just nu. Vet inte vad jag ska hitta på till dom här killarna. Tips? Helst inte över 1300..

Annons:
Anne.K
2016-10-24 15:51
#1

Hemmabygge. Man brukar komma billigt undan med sådana. :)

 Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning

komigentam
2016-10-24 16:08
#2

Begagnade i ex. råttannonser. 

Montana Villa Casa 60 / Perfect (hade nätat in) / Perfect maxi (hade nätat in) / Zeno 2 / Zeno 3 / kattlycka (inte kollat om någon finns inom budgeten men kanske kan lägga undan pengar en extra mån i värsta fall?)

Kärlek, ärlighet & respekt. 

myismyname
2016-10-26 11:03
#3

Zeno 3, som #2 tipsar om, låter perfekt för din budget. Den är riktigt rymlig och bra 🙂 Nääästan i storlek med Savic Royal Suite 95 Double, sett till bara själva burens storlek (minus underredet på den buren)

Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)

Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus

minitinijattor
2016-10-26 20:07
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Tack för svar :) Vad anser ni om måtten på buren jag har nu? Har nyligen blivit arbetslös och har inte så mycket pengar att svänga med och jul är på väg med julklappar som ska inhandlas. Såhär ser den ut. Två hyllplan av skärbrädor.

Upp till toppen
Annons: