Annons:
Etiketttävlingar-quiz-undersökningar
Läst 1603 ggr
zickan
2016-10-09 02:51

Tävling: Halloween

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vill se fina, roliga, skrämmande halloween bilder. Varit på tok för länge sedan vi hade nån bild tävling här inne. Nu kör vi så det ryker 😃. Som vanligt kommer jag försöka styra upp så det kommer finnas nån vinst. Exakt vad är inte helt bestämt ännu. Men kan bli precis vad som. Hängmattor, ratalog medlemskap, bio check, presentkort osv. 

I denna tråd postar du ditt bidrag efter reglerna här under.  Inlämning av bidrag kan ske fram tills den 25de Oktober klockan 19:00. Därefter kommer nån form av röstningstråd att dyka upp kort efter. 

  • Temat som skall följas är Halloween. För en del handlar det om bus och godis. För andra handlar det om skelett, gravstenar, pumpor och annat. Viktigaste är att man skall kunna se temat halloween på bilden. 

  • Förutom att temat skall följas, Så vill jag se en liten personlig text om råttan/råttorna på bilden. Får inte va någon novell men gärna ett par rader. Nått speciellt om just den/de råttorna. Kanske en rad om hur du känner för dom eller nått speciellt minne du mins. 

  • För att göra det lite roligt med chans på många fler bidrag. Så är varje medlem tillåten att komma med två bilder om man vill. 

  • Måste va minst en råtta med på bilden. Flera är tillåtet. Även okej med andra djur och homo sapiens att medverka.

  • Bilden måste ha blivit fotograferad av just dig eller ägas av dig och inte va över 3 år gammal. 

  • Tillåtet att byta ut bild innan tiden löper ut. Bara lägg upp nya bilden i denna tråden och ange inläggets nummer på den bild ni vill byta ut. 

  • Det föredras om bilderna inte är redigerade som i detta inlägget. Men det är fullt tillåtet och upp till medlemmarna att rösta fram sin favorit. 

    Så kom igen nu. Börja planera och skapa era halloween bilder att bidra med.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Annons:
zickan
2016-10-15 02:02
#1

puffar upp denna så den inte glöms bort.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Zolah
2016-10-15 11:52
zickan
2016-10-15 23:25
#3

Yes

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

VampireGirlElvira
2016-10-17 22:51
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Hittade en gammal bild av Elsa och gjorde en Halloween bild utav henne.

"I am beautiful no mater what they say.
Words won't bring me down."

VampireGirlElvira
2016-10-17 22:53
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

En till gammal bild men utav Frozt. Också Halloween tema.

"I am beautiful no mater what they say.
Words won't bring me down."

Lillräkan
2016-10-21 22:51
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Lilla Akilles: min busbebis (fast varken bebis eller pojke). Så mycket personlighet i en liten råtta. Vill aldrig missa något som händer, vare sig det är halloweenfotning med tydligen oätbar sylt, eller bara byte av vattenskål.

Annons:
Lillräkan
2016-10-21 23:02
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Nickis, äventyraren. Går ofta sin egen väg och tar det mesta med ro. Älskar att kika ut från ärmen och att bädda i toalådan.

Ladybug6
2016-10-22 13:50
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Mina små älsklingar önskar alla en glad halloween :)

Ladybug6
2016-10-22 13:53
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Ge oss godis annars bits vi ;) Min syster som har redigert denna <3 (lägger upp med tillåtelse)

komigentam
2016-10-26 09:19
#10

Tusan, jag missade deadline men då får jag rösta på er kreativa själar ist 😃

Kärlek, ärlighet & respekt. 

zickan
2016-10-26 15:11
#11

också missat deadline. kan inte ens fatta halloween är på väg i helgen. Styr snart upp röst tråd

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

komigentam
2016-10-26 18:43
#12

Tiden flyger förbi!

Kärlek, ärlighet & respekt. 

Upp till toppen
Annons: