Annons:
Etikettannonsering
Läst 1644 ggr
naaw
2016-09-24 16:22

(S) Savic Royal Suite 95 Double och tillbehör

Hej råttvänner!

Efter att våra sista råttor gick bort för ett par sedan har vår bur och en del tillbehör legat på viden och samlat damm tills att jag var redo att sälja den (tyvärr inte aktuellt att skaffa fler råttor). 

Det är en Savic Royal Suite 95 Double, vilket jag själv tycker är en kanonbur! Vi har haft den avdelad med ena våningen för våra hanar och den andra åt flickorna. Det är några mindre gnagmärken i hörnen på plastbottnarna (se bild) men det är inget som påverkar funktionen! 

Jag slänger också med en vaxduk vi använt på baksidan av buren för att skydda väggen. Den har öljetter som man kan hänga upp på krokar på väggen. 

Tre korgar (två svarta och en turkos) som passar bra på hyllan under buren följer också med!

Pris för buren: 2500 kr

De tilbehör jag har att sälja är följande:
Fem matskålar i keramik
En vattenflaska
Två toalådor
Tre Sputnik XL
Ett gult hus
Ett rör
En transportbur
Två korgar i plast och en i tyg från Ikea
En hängmatta som följde med buren
En skylt "Akta er för råttan"
Tre hemmagjorda selar (8an-selar?)
En "dörrstopp" 

Det gula huset och Sputnikarna är välanvända, dvs det finns en del gnagmärken på dem. I övrigt är allt i fint skick!

**Pris för tillbehören (paketpris): 300 kr
**

Pris för både bur och tillbehör: 2700 kr

Allt finns i Umeå för upphamtning!
Skicka PM vid intresse!

Annons:
naaw
2016-09-24 16:23
#1

Matskålar, transportbur, toaletter och vattenflaska.

naaw
2016-09-24 16:23
#2

Korgar, hängmatta, selar, rör, Sputnik XL, plasthus och skylt.

naaw
2016-09-24 16:24
#3

Om man också vill kan man få en "dörrstopp". Den har använts när råttorna fått springa fritt på köksgolvet genom att blockera dörren. Man lutar den helt enkelt mot dörröppningen. Hemmagjord i plywood.

bullen73
2016-09-26 15:22
#4

Jag ska snart skaffa råttor igen  när jag flyttar hemifrån men det är ett tag tills jag isåfall skulle köpa detta.

Men om ingen annan hör av sig och du har lust att vänta ett tag så skulle jag gärna köpa det.

Stjärnor Every family has a story to tell, this is ours Blomma

naaw
2016-09-29 22:21
#5

#4 Okej! :) Jag skulle ju helst vilja sälja grejerna så snart som möjligt men om de finns kvar när du är redo så är det klart du får köpa dem!

naaw
2016-10-24 10:52
#6

Puttar upp :)

Annons:
naaw
2016-11-05 21:13
#7

Puttar upp :)

molam
2016-11-05 22:59
#8

Kan sputnik, hängmatta och Rör Skickas om man betalar Frakt med?

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

naaw
2016-12-05 21:48
#9

Buren är såld och tråden kan låsas :)

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: