Annons:
Etikettoff-topic
Läst 951 ggr
Zolah
2016-08-20 14:40

Hejsan! hur är det?

Tänkte kolla hur alla mår :)

Här hemma är den extra livat, har en siames unge som är hur busig som helst. Ska bara leka, sova, och äta ^^ och mysa, jag är tydligen personen som hon bestämt ska sova på :) super söt <3

har även gått min första dag på serietecknarskola nu, väldigt spännande!

råttorna couldnt care less om den nya familjemedlemmen, jag misstänker dom tror hon är en råtta själv :P då dom är ca lika stora. xD

Dementia ( Demi ) sovandes hos min pojkvän

Annons:
[strutter]
2016-08-20 14:54
#1

Så mysigt ni verkar ha det! 

Jag vill också ha en kattunge…🐱

Lycka till på skolan! 🌺

[Jennah]
2016-08-20 20:22
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Hej. Det är bra, för jag har hittat en fin snigel. :)

KarolinD
2016-08-20 20:41
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3
#3

Hej! Va härligt med en liten siamese unge. Jag myser hemma med en kull på åtta bebisar och mamman minkis (Uppfödare: Lin´s råttuppfödning). Njuter av varje dag med dem! Nästa vecka blir de 5 veckor och då börjar de flytta till sina nya hem, alla förutom en sötis "Lin´s Avani". Här är lite bilder

 Lin´s råttuppfödning i Stockholm, finns även på Facebook! :)

Zolah
2016-08-21 00:05
#4

#1 jodå :) aldrig varit med om en sådan mysig kattunge - dom andra jag haft har som inte haft tid med gos pga all bus man kan ha ^^ kan skicka lite virtuella kattunge kramar? kanske det känns bättre ?

och tack <3

#2

Nice :D sniglar är så coola, dom är så estetiskt tilltalande ( skalet tänker jag mest på )

#3

Ahhhh <3

Älskar råttbäbbar, det är som att ha en flodvåg av glädje :D visst är en kattunge mysigt, MEN ÅTTA SMÅ BÄBBAR! hjärtsmälta <3

Grodan
2016-08-21 20:44
#5

#3 aw ❤️

.

jag fick nyligen lära mig, här på iFokus,  att snigel utan hus heter snigel och snigel med hus heter snäcka…


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

zickan
2016-08-22 00:36
#6

Själv sitter man ihop kurad i soffhörnet och njuter av att hundvakten tömt all energi på hundarna. Haft svårt att återställa mig från min semester vecka till att jobba igen och kaxigt tro det skulle va lugnt på jobbet dessa 9-22 pass i helgen. Men icket. Trode jag skulle få lite råttgos men de sa poff i soffan och drog sin egen väg. Lör bli av med en blomma i kväll. Men för trött att orka göra nått åt det.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Annons:
Surpan
2016-08-22 12:36
#7

Jag sitter här inne och smygläser lite. Så otroligt sugen på nya små råttor nu faktiskt… Men jag är alldeles för mycket "tänk om" tyvärr :/ Jag har för övrigt en snäcka/snigel tatuerad. Håller med om att de är fina.

/Surpan

Zolah
2016-08-24 20:20
#8

Jag har lärt mig att snäcka ska vara dom som bor i vatten? så förvirrande xD

#7

ta den tid du behöver, nån dag lär du nog vakna och känna ' nu är det dags! ' är iafl så jag tänker med mina råttor :) vilket ger mig en tröst.

Jag ska fråga min nya klasskompis om jag får ta kort på hennes 'råttor' . hon satt och ritade på lektionen jättesöta råttor som gjorde olika saker ( bada, leka osv ) -

Zolah
2016-08-25 11:47
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Surpan
2016-08-25 13:23
#10

#8 Jag känner väl nu att det är dags redan men jag är gravid… Vet inte alls om det fungerar att ta hand om både småbarn och råttor :/

/Surpan

skogsmurmeldjur
2016-08-25 15:53
#11

#0 Åh mysigt med goskattunge! Hade också en klängig skrutt när jag var jourhem åt uppsala katthem, hon skulle sitta på axeln och slicka en i ansiktet hela dagarna. Råttorna blev rätt avis, haha.

Regnbåge Medarbetare på råttor ifokus Regnbåge

Upp till toppen
Annons: