Annons:
Etikettannonsering
Läst 640 ggr
Nathly
7/24/16, 10:54 PM

Söker råtthona / råtthonor

Hej! Jag har för nuvarande två fantastiska rått tjejer som är ett par månader. Min önskan har varit att kunna utöka mitt råttpar till en flock på tre - fyra råttor men det har varit svårare än jag först trodde att få tag på en eller två till. Är det någon som har något tips eller som har en eller två tjejer som söker ett nytt hem? Jag har redan letat mig blind hoss uppfödare, omplaceringshem och blocket. Hälsningar Natha

Annons:
komigentam
7/26/16, 1:54 AM
#1

Man får  oftast vänta, resa eller fixa transporthjälp för bra råttor från bra uppfödare. Ha tålamod. Sånt här luktar oftast desperation &  skrämmer bort en del uppfödare.

Kärlek, ärlighet & respekt. 

zickan
7/26/16, 1:54 PM
#2

Vilka områden söker du och hur långt är du villig att ta dig?

Jag hjälper en familj att hitta hem till några ungar efter en oplanerad parning. De övertog två fina råttor som visade sig va av olika kön och blev smått nästan direkt de fick hem dom. Har 3 black husky roan honor här som söker hem. 
Nyfikna och snälla men lite små fega ännu. Håller på att råda bot på det. Familjen är inte så råttvan så de har nog inte varit mycket hanterade under uppväxten. Tror inte de vetat på hur mycket de kan hantera dom som små. Deras första råttor lät det dom.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Upp till toppen
Annons: