Annons:
Etikettagility-aktivering
Läst 950 ggr
iFokus
2016-02-11 08:00

Vill du bli ny sajtvärd?

Hej!

Den här sajten saknar aktiv Sajtvärd. Om du är intresserad av att ta över som Sajtvärd och utveckla sajten efter dina önskemål är du välkommen att ta kontakt med oss på iFokus. Berätta då gärna lite kort om dig själv och vad du skulle vilja göra med sajten i framtiden om vi låter dig bli värd.

Maila oss på info@ifokus.se så svarar vi så snabbt vi kan.

Vänliga hälsningar,
Killarna på iFokus

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Zolah
2016-02-11 16:56
#2

Zickan tror du måste maila dem, tror det är en automatiskt meddelande sänt av sajten

Duck Lord
2016-02-11 20:18
#3

To be råttägare. For now webdesigner. https://neiwi.com

Zakaraa
2016-02-11 20:35
#4

#3  vad menar du? :P

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Duck Lord
2016-02-11 20:49
#5

Jag kanske missförståt, trodde Zickan var sajt-leader och att #1 trodde något hänt.

Men kanske var så att Zickan hade kommenterat å #1 bara svarade på det XP

To be råttägare. For now webdesigner. https://neiwi.com

Zakaraa
2016-02-11 21:56
#6

#5 inlägg #1 existerar inte så den har troligtvis tagits bort. Gissningsvis är det ett inlägg från Zickan som saknas varpå #2 svarade henne :P

RIFs värd är Allemej och har varit borta otroligt länge (titta på "Om sajten" så ser du vilken värd och vilka Medarbetare som finns på en sajt)

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Annons:
zickan
2016-02-11 22:55
#7

Jag är inte haj på iFokus mobilversion och gjorde fel. Som jag sedan raderade. Nej allamej är Sajtvärd och legat på sjukhuset under väldigt lång tid. Haft svårt att få sitta vid en fungerande dator. Pga stora svårigheter som nästan ensam moderator här på sidan. Bad jag om att få sluta som medis. Men allamej kom åter en sväng och allt såg ut att vända så jag fortsatte. Men det blev dött igen. Endast Sajtvärd kan göra en del saker på sidan. Även sajtvärden som bestämmer och medisar bör ha okej från denne till förändringar.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Honestyisdead
2016-02-12 13:18
#8

Vad jag vet så vill allamej fortsätta som Sajtvärd trots den lilla aktiviteten och detta vet killarna om.

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: