Annons:
Etikettannonsering
Läst 704 ggr
Virkan
2/2/16, 12:06 PM

(K) Royal Suite Örebro

Hej!

Nu har jag varit råttlös i snart 2 år, men riktigt än ska jag inte skaffa några busungar! Men eventuellt i höst, då jag flyttar ihop med min pojkvän. Tänkte vara ute i god tid för att hitta den perfekta buren till mina framtida älsklingar! 

Så just nu letar jag alltså efter en begagnad Savic Royal Suite 95 Double runt om Örebro, Västerås och Karlskoga går även bra. 

Jag har en halv Furret Tower, alltså typ en Furret XL kan man säga, som jag kan tänka mig byta + en peng mot en Royal Suite!

It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.

Annons:
tötenöten
2/2/16, 5:43 PM
#1

http://www.blocket.se/orebro/Stor_rattbur_inkl_tva_rattor_65029267.htm?ca=2&w=3

Jag vet inte om denna kan vara intressant, men är i Örebro och en Royal Suite.

Råttor, råttor och lite mer råttor!Hjärta

Virkan
2/2/16, 10:42 PM
#2

Jo tack! Jag kollade faktiskt på den förut, men hon säljer två råttor med buren och jag kan inte skaffa råttor riktigt än. Men jag har mailat henne och frågat om jag bara kan köpa buren :)

It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.

Virkan
2/6/16, 6:57 PM
#3

putt! letar fortfarande!

It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.

FridaCh
2/23/16, 12:43 PM
#4

Finns en annons här i gruppen om sådan i Västerås.

Upp till toppen
Annons: