Annons:
Etikettburen-boende-inredning
Läst 981 ggr
Majaa12
8/3/15, 11:25 PM

Hängmattor m.m

Jag har en del tyg hemma, fleece och bomullstyg som jag kan sy kubhus, hängmattor och kanske dubbelhängmattor av. Man kan få med o-ringar och krokar om man vill det. Är det någon som skulle vara intresserad av det? Man kan få välja mått och vilket/vilka tyger man vill ha. Pris vet jag inte riktigt men kanske 50-70 kr + frakt? 🙂

Mvh Maja  

Medarbetare på Guldhamster iFokus

Annons:
dorkey
8/4/15, 1:33 AM
#1

Har du bilder? :)


Majaa12
8/4/15, 1:14 PM
#2

Fixar det om nån dag. Måste bara hitta allt först :)

Mvh Maja  

Medarbetare på Guldhamster iFokus

Majaa12
8/5/15, 10:58 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#3

Första bilden är på fleecen och andra på bomullstygen. Om ni är intresserade av något får ni skriva här i tråden eller skicka ett PM med färger, mått osv. Kostnaden beror på hur stort ni vill ha det. 🙂 

(Skickar gärna om ni betalar fraktkostnaden på 7-28 kr)

Mvh Maja  

Medarbetare på Guldhamster iFokus

Xellius
8/7/15, 2:59 AM
#4

Ser inga bilder :( sugen på kubhus och dubbelhängmattor.. Kass på att sy själv! :p

Majaa12
8/7/15, 12:49 PM
#5

#4 Hm, är du inne på mobilverisionen eller på datorn? Jag kan se mina bilder själv från datorn iallafall… Men annars är fleecefärgerna vit, grå, svart, ljusgrön och mörkrosa/cerise. Bomullstygerna är ljusbrun leopard, grå/svart leopard, svart med vita moln och ljusblå med ugglor. Är du inne på mobilen kan det funka att byta till full version. Annars kanske det skulle funka om jag skickar bilderna i PM? Om du vill det… :)

Mvh Maja  

Medarbetare på Guldhamster iFokus

Majaa12
8/10/15, 8:11 PM
#6

Putt

Mvh Maja  

Medarbetare på Guldhamster iFokus

Annons:
Majaa12
8/26/15, 5:51 PM
#7

Puttar upp igen om nån är intresserad :)

Mvh Maja  

Medarbetare på Guldhamster iFokus

Upp till toppen
Annons: