Annons:
Etikettannonsering
Läst 1217 ggr
R4ttus
2015-06-30 19:43

Omplacering, 3 goa grabbar

Börjar med att säga att detta ej är mina råttor, utan hjälper en vän att försöka hitta ett nytt hem åt sina grabbar 🙂Men jag har träffat råttorna många gånger och känner dom väl.

  • Födelsedatum -  17/8 - 2014

  • Färg, teckning och hårlag - Black husky roan? Slät päls. De har olika teckningar i ansiktet alla 3, och blekts olika mycket. Zack är väldigt mörk, Izzy ljus, och Batman mittemellan.

  • Kön - Hanar

  • Kull, mor, far osv - Vet ej.  De har djuraffärsbakgrund.

  • Syfte med omplacering - Ändrade familjeförhållanden.

  • Hur råttorna är i karaktär, i flock etc - Beskrivet i texten nedan.

  • Pris - Hemmet viktigare än priset!

  • Ort där råttorna finns - Uppsala

  • Kontakt -  Skicka PM eller ring 0767-01-3234 för mer info.

Dessa tre bröder på ca 11 månader söker ett nytt, kärleksfullt hem. De är alla tre väldigt tama, handvana och vana vid lyft och har blivit ompysslade och hanterade varje dag. Ingen av dom har någonsin bitits eller visat aggressioner, och ingen av bröderna har någonsin varit sjuk.

Är de vakna och luckan öppnas så blir de väldigt stolliga och glada, och klättrar gärna ut på armen för att sätta sig i luvan eller på axeln.

Izzy är den modigaste av dom när det gäller att utforska, men lite mer eftertänksam av sig när det gäller att lära känna nya personer. Batman är tokstollen i gänget och har ofta väldigt bråttom till axeln eller luvan när luckan öppnas, och Zack är den lugnaste av dom. Men alla tre kan börja hoppa och vara lekfulla och sociala.

Vill man ha deras bur också, så går det att köpa deras nuvarande + all inredning.
Pris: 1500 för alltihop.
Buren och inredningen är alltihop i fint skick.
Inredning + bur säljs inte förrän råttorna har fått ett nytt hem.
Bild på buren längre ner.

Annons:
R4ttus
2015-07-03 15:01
#1

Putt ☀️

R4ttus
2015-07-10 15:26
#2

Putt, grabbarna letar fortfarande nytt hem 🙂

maheru
2015-07-10 19:32
#3

Hej :)

Jag och min sambo skulle vara väldigt intresserade av att ta emot pojkarna :) Vi har bara några små frågor gällande praktiska saker.

Provade att ringa dig nyss från mitt mobilnummer som slutar på 1477. Hör gärna av dig vid tillfälle så kan vi diskutera vidare :)

MVH

Henriikka (med sambo Johan)

R4ttus
2015-07-10 20:24
#4

Råttorna flyttar om ett par dagar till ett nytt hem tillsammans med sin bur och all inredning, så annonsen är inte längre aktuell! 🙂

Upp till toppen
Annons: