Annons:
Etikettburen-boende-inredning
Läst 417 ggr
[Fusion200]
5/28/15, 1:53 PM

Vädra med råttor nära fönster

Honorna är nära fönstret men har alltid en filt på delar av sin bur där draget skulle nå, men har inte vädrat på väldigt länge för att jag är rädd för att dom ska frysa trots filten, men jag måste ju vädra någon gång, det är dålig luft. Räcker det med en filt över när jag öppnar fönstret? Det är en ikea filt.

Annons:
Valkyrija
5/28/15, 1:55 PM
#1

Ja det ska inte vara några problem :) Mina råttors bur står bredvid fönstret och jag öppnar då och då för att vädra och de är inget de har ont utav. Du behöver ju inte ha fönstret öppet jättelänge och när det blåser som mest kanske, men en stund så 🙂

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

AnneN
5/28/15, 1:55 PM
#2

Jag hade för säkerhets skull flyttat på buren medan jag vädrar om det nu inte är väldigt varmt ute.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

R4ttus
5/28/15, 3:08 PM
#3

Om buren är nära fönstret så hade jag flyttat den medan det vädras + haft filten på. Är någon extra känslig så kan det krävas väldigt lite för att förkylning ska bryta ut.

[Fusion200]
5/28/15, 3:16 PM
#4

Flyttar jag dom så är dom precis intill mina hanar, vet inte om det är farligt? Typ blir hanar agressiva av lukten?

tötenöten
5/28/15, 4:05 PM
#5

Mina hanar och honor bor bara 25 cm från varandra och de visar ingen aggression för det :)

Råttor, råttor och lite mer råttor!Hjärta

Upp till toppen
Annons: