Annons:
Etikettburen-boende-inredning
Läst 835 ggr
Linaaaa
2015-03-28 11:04

Hornbach bur?

Vet inte vart jag ska lägga in denna frågan så jag sätter den här om det är ok? Jag hittade en bur som kostar 1300kr begagnat (+200 frakt hem) hittade igår kväll att det är en hornbach bur som kostar 1800-1900kr i nypris. Buren är 1,5 år gammal och kissfläck på botten som tydligen inte går bort. Är det ett ok pris att gå ner bara 500kr på det? För hittade en liten äldre annons här på iFokus råttor där dom gått ner till hälften men då va den dubbelt så gammal. Så det jag undrar är om det är värt så mycket o hur mycket ni tycker en sån bur är värd? Tack!!

Annons:
panini
2015-03-28 11:16
#1

Köpte en gammal hornbach voljär, den var målad och bottnen hade dom sprayat med något så att det inte rostar. Betalade 800:- för den.

Linaaaa
2015-03-28 11:34
#2

Ja, det va i den prisklassen jag sett alla burar här inne iallafall… :)

chiyoo
2015-03-28 13:20
#3

Tycker det beror på i vilket skick buren är i helt och hållet. Är den i rostigt och dåligt skick hade jag inte betalat det :) Sen är vissa mer eller mindre rädda om sina burar. Jag köpte en begagnad bur  som var 6 år gammal, men såg väldigt lite använd ut :) Medan som andra burar som endast varit i bruk några månadr till 1 år är väldigt grisiga! Kort sagt: Skicket ska avgöra priset ;)

Upp till toppen
Annons: