Annons:
Etikettannonsering
Läst 683 ggr
H4mm4r3
3/23/15, 1:20 PM

(K) En eller 2 små hanar

Hej, Min kära lilla Piff har gått bort under natten och söker nu en eller 2 små hanar till hans broder så han inte är ensam.

Puff är en liten tjockis på runt ett år och är i mina ögon den goaste lilla råtta jag haft här hemma.

Bor i en RSD med mattor på översta delen och hampaströ på understa delen.

Har tillgång till Teratos Torrfodersblanding dygnet runt och får grönsaker en gång om dagen + det vi äter här hemma om det passar för råttor.

Bor i Bollnäs, Gävleborgs Län men kan åka en bit.

Spelar ingen roll på hur den eller dom ser ut så länge dom är friska

Vid frågor går det bra att skriva här eller skicka meddelande till boppe11@hotmail.com eller till 073-0545495

Råttor

Bandy

Giffare och "ägare" till 2 tjocka råttor

Annons:
wintermynta
3/23/15, 4:59 PM
#1

Har två hanar till salu och kan ta mig till gävle

Ladybug6
3/23/15, 5:14 PM
#2

Här finns ca 70 st råttor som behöver ett hem! :( https://www.facebook.com/pages/SPCA-Sweden/772333422784146?ref=ts&fref=ts

H4mm4r3
3/23/15, 7:18 PM
#3

#1 skickat PM till dig, gick in och hittade det du skrivit på detta forumet och är väldigt intresserad av dom 2.

#2 Hade det inte varit 80mil söder så :/ men tack att du länkade :D gick in och sparade den sidan så jag kan hålla ett öga om det kommer in nå man kan ta hant om lite närmare

Råttor

Bandy

Giffare och "ägare" till 2 tjocka råttor

R4ttus
3/23/15, 9:45 PM
#4

#2 Jag gick in på deras hemsida men såg inga råttor för omplacering? Såg bara bilderna på facebook, men hitta ingen mer information.

Vet du vad som har hänt? Alla verkar ju vara släkt av bilderna att döma iaf.

Ladybug6
3/23/15, 9:54 PM
#5

Dom har antagligen inte hunnit lägga in dom på hemsidan. Ingen aning men troligen någon oseriös uppfödare…. :(

R4ttus
3/23/15, 10:03 PM
#6

#5 Okej 😕 Blir så himla less när sånt här händer…

Tråkigt att avståndet så himla ofta blir ett problem också.

Annons:
zickan
3/24/15, 1:13 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#7

Finns en svart kille kvar här från min senaste kull som letar hem, lite över 6 veckor nu. Finns även flera hanar mellan ca 3½mån-1 år här i jourhem.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Slotte
3/25/15, 10:10 AM
#8

Jag jobbar på Naturbruksgymnasiet i Ljusdal och vi har ett par hanar till salu födda 23/12. Rexade. Trevliga och friska.

H4mm4r3
3/25/15, 10:58 AM
#9

Hämtar de 2 små Ferdinand och Hans idag från Wintermynta så denna tråd kan låsas.

Tack alla för svar och hjälp <3

Råttor

Bandy

Giffare och "ägare" till 2 tjocka råttor

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: