Annons:
Etikettannonsering
Läst 2678 ggr
fuzzie
2/25/15, 7:54 AM

Intressekoll Critter Nation bur ^^

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan! 

Jag tänkte göra en intressekoll på min Critter Nation bur då jag inte längre vill ha den kvar. Med buren följer enormt många tillbehör också och priset kommer sättas utefter burens ålder, skick samt alla tillbehör som ingår. 🙂 

Skriv här i tråden eller på PM om ni är intresserade!

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^

Annons:
Surpan
2/25/15, 9:02 AM
#1

Vart finns den?

/Surpan

sangheim
2/25/15, 9:31 AM
#2

Beror på vart den finns?

ChrisO
2/25/15, 9:59 AM
#3

hon bor i falun. så troligtvis där :). är intresserad beorende på pris och om den kan fraktas till borås? :)

Zakaraa
2/25/15, 1:44 PM
#4

Gimme! xD

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

fuzzie
2/25/15, 9:19 PM
#5

Vad kul att det finns några intresserade! 

Jag har familjen i Falun och bor själv uppe i Kramfors i Västernorrland just nu. Buren går absolut att skickas, men då får köparen stå för frakten eller om någon har vägarna förbi köparen så kan jag skicka buren med denne, men köparen får nog vara redo att ge en slant för besväret isåfall. 

Ni som är intresserade får gärna lägga bud så kan vi se om det stämmer överens med vad jag är beredd att släppa iväg den för. 🙂

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^

ChrisO
2/25/15, 9:25 PM
#6

Jag är väldigt intressera . Men beror ju på dom sagt vad du vill ha och vad frakten kostar

Annons:
fuzzie
2/25/15, 9:30 PM
#7

#6 Ge mig ett bud så kan jag känna efter, om inte priset känns rätt så ska jag ge ett hyfsat fast pris. Jag kan kolla upp vad frakten kan komma att kosta. 🙂

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^

ChrisO
2/25/15, 9:33 PM
#8

Kolla gärna upp vad frakten kostar så kan jag ge ett bud efter de :)

sangheim
2/26/15, 9:17 AM
#9

Vad gav du för buren när du köpte den kan också vara bra att veta :)

Surpan
2/26/15, 9:19 AM
#10

Jag är väldigt intresserad, men jag vill veta innan jag lägger ett bud:  frakten, hur gammal buren är, om du köpte den ny eller begangnad och om man kan få den utan tillbehör.

/Surpan

fridaanna87
2/26/15, 1:30 PM
#11

Om du får buren såld men köparen inte vill ha all inredning så är jag superintresserad av inredning bara! Så hör av dig isf :)

ChrisO
2/27/15, 10:27 AM
#12

kollade du upp frakten?

HannaRosberg
2/28/15, 8:17 AM
#13

Är också intresserad av buren beroende på vad frakten blir :-)


Annons:
Shaco
3/1/15, 1:45 PM
#14

Jag med. Gör inte så mycket för mig vad frakten går på. Men antar alla andra var först då missar nog denna också.

fuzzie
3/1/15, 4:39 PM
#15

Jag har kollat upp frakten hos ett fraktbolag och dom gissade att det skulle kosta mellan 500 - 800 kr att skicka den. Jag kommer dock kolla med ett annat fraktbolag som normalt sett är lite billigare så kanske frakten inte blir hutlöst dyr. 

Angående burens skick så är den väldigt fräsch och är enbart 10 månader gammal (alltså inte ens 1 år än) och jag beställde den från Polen så det är bara jag som haft den. 

Om jag säger såhär, den som ger mig det bästa budet är antagligen den jag släpper buren till. Dessutom är ju detta enbart en intressekoll så jag går inte på någon "nummerordning" eller så. 🙂 

Jag kommer att sälja de tillbehör som köparen inte vill ha, så ni som är intresserade av dem kan ju hålla utkik efter en eventuell annons framöver. 👍

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^

sangheim
3/1/15, 5:32 PM
#16

Men kan ju vara bra att veta vad en sådan bur kostar ny så man har någon aning vad man ska ge för bud

fuzzie
3/1/15, 5:59 PM
#17

Jag betalade över 3500 kr + frakt.

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^

tötenöten
3/1/15, 7:02 PM
#18

#17 Förlåt för kapning av tråd, men vars har du köpt dina rosa hyllplan? :)

Råttor, råttor och lite mer råttor!Hjärta

R4ttus
3/1/15, 7:18 PM
#19

#18 Köpte dom av mig, och jag å andra sidan fick med dom när jag köpte 2st Savic Zeno 2 burar. Tror inte de hyllplanen finns att köpa löst tyvärr =\

Zakaraa
3/1/15, 7:18 PM
#20

#18 De är köpta här på RiF.

Rosa hyllplan går inte att få tag på löst som de gråa gör. Det enda sättet att få dem är antingen att köpa begagnat eller köpa en specifik bur.

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Annons:
Upp till toppen
Annons: