Annons:
Etikettminneslunden
Läst 823 ggr
R4ttus
2015-01-30 13:30

Tanja

Idag fick Tanja somna in, 1½ år gammal 😢 Både hon och hennes syster Tamara fick varsin juvertumör. Tamaras gick att operera bort, men Tanjas satt så illa. Istället fick hon vara kvar med sina vänner så länge hon kunde.

Hon lämnar ett stort tomrum efter sig. Allra mest smärtar det att hennes tvillingsyster som hon höll ihop med i vått och torrt inte fick ha henne kvar hos sig livet ut.

Hittade Tanja och hennes syster Tamara i en djuraffär för 1½ år sedan. De låg båda tryckta tätt emot glaset i buren, och fick följa med mig mig hem …

En fundersam liten tjej som vågade lämna sängen för första gången och utforska resten av lägenheten.

Tvillingarna var oskiljatkiga både som barn och vuxna.

Men när Soraya flyttade hit fick hon vara storasyster åt småttingarna. Efter att ha levt övergiven i ett soprum så fann hon trygghet och gemenskap med tvillingarna. Mycket tack vare dom gick det vägen att få Soraya trygg och tillitsfull.

En dag kunde tvillingarna och Soraya flytta ihop med ytterligare tre äldre tjejer och bli en stor familj, och hon har haft många vänner genom livet. Några har vandrat vidare redan, och jag hoppas de är där någonstans och tar emot henne så att hon inte är rädd och vilsen utan sin tvillingsyster som hon älskade över allt och alla andra.

🌺

Annons:
Nymphadora
2015-01-30 13:36
#1

<3

Surpan
2015-01-30 14:06
#2

Beklagar 🌺

/Surpan

MissanTissan
2015-01-30 14:11
#3

Beklagar verkligen!

Hälsningar, Missan och djuren! ❤️

Sajtvärd för Border Collie iFokus

råttorna57
2015-01-30 14:53
#4

😕

Upp till toppen
Annons: