Annons:
Etikettannonsering
Läst 1496 ggr
MoaHermansson
11/23/14, 12:13 AM

2 hanar behöver ett nytt hem

Nu är det så att jag måste sälja mina fina råtthanar för att jag känner att de inte får tillräckligt mycket kärlek och tid. är det någon som skulle vara intresserad av att köpa de isf? de är inte jättetama och det skulle vara bra om de kom till någon som har/har haft råttor dom vet hur man ska hantera dem. De är födda den 1 Juni 2014 så de är inte så gamla. Om ni är intresserade kan ni skriva det här och gärna vad ni skulle tänka er betala, man får en bur, 2 råttor, en transportbur (hamsterbur) + lite tillbehör. hoppas verkligen att någon är intresserad för jag känner att råttor var inte riktigt min grej och jag vill verkligen att de ska ha ett sånt bra hem som möjligt och jag har inte riktigt tid till det. 

Om ni vill ha bilder på dem kan ni mejla: MoaHermansson00@gmail.com så skickar jag bilder där, för jag kan inte lägga in bilder här, jag vet inte varför men det går inte.  Skulle bli jätte tacksam om någon skulle vilja ha de och ge de ett kärleksfullt hem.

/inlagt av Medarbetare
•födelsedatum: 1 juni 2014 
• är inte så bra på färger och teckningar men Freddie är ljusgrå och Theo är lite mörkare grå men ett vitt streck i pannan. 
•Båda är hanar. 
•vet inte kullstorlek. 
• vet heller inte mamman eller pappans namn. 
•omplaceringar av råttor för jag känner att jag inte har tillräckligt mycket tid och jag vill at de ska ha det bra. 
•priset kan diskuteras 
• de finns i Stenungsund 
• om ni är intresserade kan ni kontakta mig på min mail:MoaHermansson00@gmail.com


Annons:
zickan
11/23/14, 12:22 AM
#1

Glöm inte kika på annonsreglerna.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

MoaHermansson
11/23/14, 12:30 AM
#2

Vart kan jag se på dem då? #1


MoaHermansson
11/23/14, 9:09 AM
#4

•födelsedatum: 1 juni 2014 • är inte så bra på färger och teckningar men Freddie är ljusgrå och Theo är lite mörkare grå men ett vitt streck i pannan. •Båda är hanar. •vet inte kullstorlek. • vet heller inte mamman eller pappans namn. •omplaceringar av råttor för jag känner att jag inte har tillräckligt mycket tid och jag vill at de ska ha det bra. •priset kan diskuteras • de finns i Stenungsund • om ni är intresserade kan ni kontakta mig på min mail: MoaHermansson00@gmail.com


MoaHermansson
12/1/14, 10:08 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Här en bild på dem :)


R4ttus
12/1/14, 10:53 PM
#6

Åhh vilka söta killar!! 😮

Annons:
MoaHermansson
12/11/14, 4:14 PM
#7

Det var en kille som hade mejlat mig, men det går inte att svara på det mejlet. Men om du ser detta så bor jag 30-40 min utanför Göteborg


MoaHermansson
12/22/14, 8:27 PM
#8

ingen som är intresserad?


Botta
12/24/14, 12:07 AM
#9

Fina råttor. Ger du dem tiden dock så blir de hur tama som helst. Mina har fått följa med på axeln och älskar nu att umgås med mig utan att jag lagt särskilt mycket jobb på dem. Kanske är råttor din grej om du bara lägger lite mer energi på dem? Jag bor i Göteborg och kan vara intresserad beroende på pris. Är de toa tränade och vad är det för mått på buren?

MoaHermansson
12/24/14, 8:29 PM
#10

Jag får inte behålla mina råttor för mina föräldrar, det är också en anledning till att jag tyvärr måste sälja de. Hade tänkt mig runt 500-600kr för allting. Men pris kan diskuteras. Burens höjd är ca 85 cm och bredden är ca 73cm, jag tror att buren heter Jenny är inte helt säker men den är ganska lik den buren. De var toatränade innan men vet inte längre eftersom det alltid välter toan uppochner så allt åker ut över hela buren.


MoaHermansson
12/24/14, 8:32 PM
#11

Du kan mejla mig på MoaHermansson00@gmail.com om du vill ha bilder på något, går inte att lägga ut bilder här konstigt nog :/


MoaHermansson
12/25/14, 4:41 PM
#12

#9 tror du att du är intresserad?


marathos
1/5/15, 1:28 PM
#13

Putt

Annons:
Upp till toppen
Annons: